Ga naar inhoud


4G router met externe antenne advies


spike

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Lees dit onderwerp nog eens door, er staan genoeg tips voor jouw situatie.

Een buitenantenne op die telefoon paal zal je meer snelheid opleveren en een stabielere verbinding.

 

Je zal je alleen de vraag moeten stellen of je iets goeds wilt installeren of iets goedkoops.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op 5-10-2021 om 19:20, ceesv zei:

Ik gebruik tot volle tevredenheid een Fritz! 6890LTE en een Wittenberg LAT 54 DUO set Yagi.

Doorgaans heb ik 150/50 MB down/upload snelheid op 4G, maar dit is natuurlijk ook afhankelijk van je provider en abo.

Daar zou ik ook zeer tevreden over zijn. Ik weet niet of wij het over dezelfde soort MB's hebben maar ik haal binnen ongeveer 0,7 tot 0,9 MB en met de router op het balkon rond de 2 MB. Ik heb een ZTE MF 297 D router van TIM (zeg maar de Italiaanse KPN). Een "onbeperkt" abo van € 28 per maand. De signaalsterkte binnen is -111/-112 dBm. Buiten -99/-100 dBm. Ik zit tussen 3 TIM masten in. De dichtstbijzijnde is op 2.1 km. Ik woon in een soort dalkom. D.w.z. nergens heb ik direct zicht op een mast. Ik weet niet of dat wat uitmaakt voor het signaal.

 

Verder ben ik eens op de kaart gaan zoeken. Het blijkt dat er op slechts 750 meter afstand een 4G+ 4CA mast van Vodafone staat. Ook tussen deze mast en onze (huur)woning bevindt zich een heuveltje van pakweg 20 meter hoogte. Hoe zou dat bij mij uitpakken? Zo'n Fritz-Wittenberg combinatie? Het mag wat kosten. Daar niet van. In Nederland hadden we na tientallen jaren wachten eindelijk glasvezel. Waar ik 1600 euro aan bij heb moeten dragen. Hooguit anderhalf jaar gebruikt. En nu zitten we weer zo'n beetje op ISDN snelheid.....

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...