Eduard07 Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Vandaag is de MOA alweer 58 jaar geleden.... 14 augustus 1967 viel op een maandag. Het was de 226e dag van het jaar en de dag dat Radio London zijn uitzendingen stopte. De dag kenmerkte zich door een gemiddelde, vrijwel geheel bewolkte dag met een gem. temperatuur van 14.2 °C en 8.4 mm neerslag. Verder was het in 1967: Een belangrijke dag voor de popmuziek, omdat o.a. Radio London, ook wel bekend als "Big L", zijn uitzendingen staakte. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
astro iris Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 1 uur terug, Eduard07 zei: Vandaag is de MOA alweer 58 jaar geleden.... 14 augustus 1967 viel op een maandag. Het was de 226e dag van het jaar en de dag dat Radio London zijn uitzendingen stopte. De dag kenmerkte zich door een gemiddelde, vrijwel geheel bewolkte dag met een gem. temperatuur van 14.2 °C en 8.4 mm neerslag. Verder was het in 1967: Een belangrijke dag voor de popmuziek, omdat o.a. Radio London, ook wel bekend als "Big L", zijn uitzendingen staakte. Ik herinner me dat nog als als de dag van gisteren, plots werd het stil op de AM 266 mHz
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, astro iris zei: Ik herinner me dat nog als als de dag van gisteren, plots werd het stil op de AM 266 MHz Ik herinner me het nog nauwelijks. Alleen als ik bij mijn tante in Rotterdam mocht logeren stond die zender aan en was prima te horen. Maar 266 MHz is nieuw voor mij ! 👀😎😳 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Henkie192 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden De golflengte was 266 Meter , Maar dat was waarschijnlijk ook niet helemaal correct.Soms werd dat gebruikt omdat de frequentie wel wat afweek en in 😄die tijd kon je dat nog niet digitaal uitlezen 😄.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen