Ga naar inhoud


VU DUO 2 en open pli


alfred de witt

Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels sinds dit weekend ook op mijn duo2 openpli 7.3 geïnstalleerd en tot nu toe werkt het goed en ziet het beeld er ook beter uit al bij VTI maar dat is een kwestie van instellingen. Ik heb echter 2 zaken, 

1e hoe stel ik deep stand-by in, heb de elektra power app geïnstalleerd en ingesteld maar deze werkt niet, via stand-by modus heb ik geprobeerd de ontvanger in te stellen tussen 7h en 23h maar dit werkt ook niet. Onder VTI werkte elektro app wel. Wat doe ik fout ? 

2e Gisteren een film opgenomen en die kan ik niet afspelen, hij blijft vast staan. Ik neem dagelijks 2 of 3 programma's op en dit is de eerste keer, bij VTI overigens nog nooit gehad. Is dit herkenbaar of is dit echt toevallig dat dit gebeurt.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De functionaliteit die jij wenst zit voor zover ik weet, ik gebruik dat nooit, standaard in openpli onder menu - standby / herstart en dan sleeptimer. 
Waarom die film niet afspeelde heb ik geen idee over. Ik heb dat nooit ervaren met welke box dan ook. 

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inmiddels de elektra over app werkend en vandaag een vastloper gehad bij afspelen van een opname. De indruk tot nu toe is dat openpli gelikter lijkt dan VTI maar minder stabiel. Ik kijk het nog even aan, als het mij begint te irriteren if een belangrijke opname is niet af te spelen ga ik terug naar VTI.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 2 stuks VU+Duo2 met OpenATV 6.4. Werkt stabiel en heeft veel meer skins en mogelijkheden dan OpenPLi. Als je toch al bezig bent zou ik die eens proberen.

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees het met een andere kijk op de kwestie want aan VTI ligt het absoluut niet en als het probleem ook bij OpenPli voorkomt is er iets mis met je HDD waar je iets aan moet doen. En als je tegelijkertijd iets opneemt en wat anders bekijkt kan ik me voorstellen dat @alfred de witt problemen heeft met oscam en de SID.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij VTi had hij volgens zijn zeggen nooit vastlopers.

Nu bij Pli heeft hij problemen.

Toeval of is nu de Harddisk aan het einde van ...?

 

Ik heb bij 3 Vu+ toestellen nooit problemen met VTi, het werkt gewoon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...