Ga naar inhoud


De omstreden Russische nieuwszender RT test reeds zijn voor Duitsland aangekondigde afsplitsing via satelliet.


de vrije fries

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, Eduard07 zei:

De vraag stellen is hem beantwoorden.

De zender is bedoeld om verwarring te creëren (mh17) en nepnieuws te verspreiden in het land waarop de zender is gericht. 

Kortom: het is een Kremlin tool om te destabiliseren.

Het was ook enigszins een retorische vraag. De kans was klein, maar het kon zijn dat er op een tijdstip iets van nieuws uit Rusland te zien was.

De zender, zoals in de topic benaming staat, als nieuwszender benoemen lijkt mij dan ook niet juist. 

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 uren geleden, Boerenjong zei:

Ik reageer hier niet verder op. Ijzerbout is te extremistisch.

Het is idd volkomen idioot dat hij niet laaiend enthousiast is over een fake-rotzooi verspreidende zender. Je hebt helemaal gelijk.🙂

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, sat87 zei:

De zender, zoals in de topic benaming staat, als nieuwszender benoemen lijkt mij dan ook niet juist. 

 

De benaming "nieuwszender" is op zich inderdaad ook misleidend. Maar dat zullen fans van de zender altijd ontkennen. Anders lopen hun overtuigingen vast.  

1 minuut geleden, Boerenjong zei:

Al dat links extremisme moeten we maar toleren. Weg met de klimaatgekkies. 

Volgens mij heb je de bril ondersteboven op je neus.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...