Ga naar inhoud


Telenet: Alle buitenlandse Tv zenders, behalve Nederlandse zenders (RTL4-VERONICA-SBS6...)


Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Al een geluk, dat Telenet  iets eens "iets" niet alleen kan uitzenden, want anders kon je en Proximus, en Orange en TVV gewoon opdoeken (wegens gebrek aan klanten - alles is immers toch op telenet !) . Een monopolie-positie is voor niemand goed. 

Denk daar maar eens aan voor je iets post.

aangepast door Rogge

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 14-1-2022 om 20:37, zzzzzz zei:

Ik zou ook graag wat Spaanse zenders hebben, ze zitten wel op satelliet, maar ik heb slechte ontvangst op die Hotbird transponder.

Ik vrees dat radio de meeste kijkers niet interesseert, anders zouden ze wel iets meer moeite doen.

Onlangs wou ik nog een opname doen en heb Audials Radio gebruikt, om het via mijn PC te streamen en op te nemen.

Op mijn VU+ Duo4K lukt dat niet, ten minste als ik een langere opname van meerdere uren probeer te doen.

Dat heeft met Audials een paar keer goed gewerkt, ik nam 6 uur aan een stuk op, en had een perfecte opname.

Maar nu werkt dat dus weer niet meer.

Gisteren geprobeerd, resultaat:opname mislukt.

Vandaag opnieuw geprobeerd, opname van 8 minuten, in plaats van 6 uur.

Ik zal noodgedwongen mijn toevlucht moeten nemen tot een hoop podcasts, maar die komen vaak aan een ander tempo binnen, dus het kan zijn dat de ene podcast nog van 3 dagen geleden is, de andere is wel die van vandaag.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zzzzzz, nu is het wat jij probeert wel een ander topic daar jij het over Audials Radio hebt en niet over Telenet.

 

ik heb gemerkt dat buitenlandse IP streams altijd even onderbroken worden door de ISP.

Maar je kaart de slechte ontvangst aan op Hotbird 13 oost, dat moet dan toch je eerste prioriteit worden als opnames van radio via de Vu+ lukken.

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

@zzzzzz, nu is het wat jij probeert wel een ander topic daar jij het over Audials Radio hebt en niet over Telenet.

 

ik heb gemerkt dat buitenlandse IP streams altijd even onderbroken worden door de ISP.

Maar je kaart de slechte ontvangst aan op Hotbird 13 oost, dat moet dan toch je eerste prioriteit worden als opnames van radio via de Vu+ lukken.

Dat had ik hier al uitgelegd: grotere schotel zou de buren storen (niet evident op appartement) en die Spaanse zijn eigenlijk zowat de enige die mij problemen bezorgen en die ik mis.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...