Ga naar inhoud


delta : doorspoelen mogelijk of niet ?


kees321

Aanbevolen berichten

 

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

neen alle providers hebben dit zo te handhaven dus het probleem zal overal te vinden zijn.

. . . .

het betreft alleen de commerciëlen dus als ze die niet kijken is er niets aan de hand

Ik heb geen idee waar ze allemaal naar kijken, maar het is wel opvallend dat ze blijkbaar een verschil bemerken na de overstap van KPN naar Delta.

Dat ga ik nog navragen.

 

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

om met HDMI capturing te beginnen voor het kunnen doorspoelen van opnames gaat een beetje te ver.

 Dat gaat daar niet lukken cq ga ik niet aandragen daar, ook in mijn eigen belang  🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, Delta levert niet in heel Nederland.

Als er geen glasvezel ligt leveren ze ook niet...

Andersom is dat net zo goed, maar ik doel op het feit dat Delta van oorsprong een Zeeuwse kabelprovider is, qua coax alleen actief in de provincie Zeeland, maar qua glasvezel kan dat overal in Nederland zijn. Met de nadruk op kan.

 

Als je bij KPN iets zelf opneemt, kan je wel degelijk de reclames e.d. doorspoelen.

 

Bij UitzendingGemist kan dat meestal juist weer niet.

 

Als dan bij Delta ook opnames niet door te spoelen zijn, dan ben je natuurlijk helemaal de sjaak.

 

Wederom een reden om niet met die troep in zee te gaan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2022 om 14:30, Alex1970 zei:

Als je bij KPN iets zelf opneemt, kan je wel degelijk de reclames e.d. doorspoelen.

 

Bij UitzendingGemist kan dat meestal juist weer niet.

 

Als dan bij Delta ook opnames niet door te spoelen zijn, dan ben je natuurlijk helemaal de sjaak.

 

ik differentieer mijn eerder commentaar inzake het doorspoelen, tijdens een reclameblok met KPN. Je hebt gelijk @Alex1970.

Daar ik eigenlijk alleen via uitzending gemist keek naar één serie op de commerciëlen. Die commerciëlen die nam ik niet op met KPN / XS4ALL met de IPTV box Arris ( in the cloud). Ik nam meestal het extra Duitse pakket op waar die beperking betreffende doorspoelen niet van toepassing is.

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...