Ga naar inhoud


Intern streamen van Dreambox naar Ipad


window
Ga naar oplossing Opgelost door window,

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen, die dit ook gebruiken ?

Sinds wij nieuwe ipad hebben, kan ik Blackbox Pro app niet meer downloaden.

Met ip adres krijg ik wel contact op ipad met dreambox, maar zenders streamen lukt niet.

Nederlandse klanten service stond mij vriendelijk te woord, maar resultaat was alleen, dat mij verteld werd, dat het een bekende bug zou zijn, waar aan gewerkt wordt...??? 

Probleem zou, volgens mij, bij iOs moeten liggen, want op normale pc streamt de dream wel goed.

Dank bij voorbaat voor eventuele nadere info.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met de iPad met 15.3 werkt het deels... Zolang je niet van boeket wisselt werkt hij weer. Wil je een ander boeket kiezen dan klapt hij eruit...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mimisiku : ik heb 15.3 op ons ipad. Bedankt voor je reactie, want dat bevestigd dus, dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Door diverse andere ervaringen nu op dit ipad, vermoed ik dat Apple er de schuld aan is. Bij nader inzien had ik beter enigma toestel aan kunnen schaffen. 
Blackbox krijg ik niet goed gedownload op dit ipad. Zwart blad opent, maar geen mogelijkheid tot verder inloggen.

Op ouder toestel, met 12.4 meen ik, werkte het nog goed, en had ik er veel plezier van.

Zoals eerder vermeld, heb ik reeds contact gehad met Apple .nl., maar zal ook eens met de klantenservice hier ten lande bellen.

Prettige dag verder…!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is Blackbirds Pro allang niet meer voor de iPad / iPhone beschikbaar.

Ik gebruik al jaren VU+ PlayerHD for iPhone, te downloaden via de Apple Store.

Ben nu bezig om 15.3 te downloaden en kijken of VU+ PlayerHD dan nog werkt.

 

Update

Ook na de update naar 15.3 werkt deze app nog steeds perfect.

Ben echter benieuwd of dit ook met een Dreambox werkt.

 

 

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jürgen: Hartelijk dank voor je advies.

Ik had her en der ook al geluiden opgevangen, dat Blackbox pro problemen gaf de laatste tijd. Als reden wordt opgegeven, dat de ontwerper geen updates maakt.

Maar omdat die tot eind vorig jaar op onze oude ipad zo goed werkte, had ik hoop, dat het kleine aanpassing in instellingen zou zijn.

 

Ik zal de geadviseerde app downloaden, en testen. Als die het niet doet op de dreambox, kan ik het ook nog proberen op een VU+Solo, die in de kast stof staat te vergaren… Die kan ik altijd aangesloten laten, omdat er 3 coaxen van mijn schotel binnenkomen.

 

Nogmaals dank, en wordt vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de dreambox krijg ik geen connection.

Morgen de Vu+ optuigen, en kijken, of dat wel lukt.

Wij leven uur later, dan Nederland, en ik ben vroege slaper…

Nogmaals dank voor de diverse reacties, die bevestigen, dat ik niet de enige ben, met dit probleem, maar ook aangeven, hoe het wél opgelost kan worden…

Ik vind het zo decadent, met ipad in bed voetbal te kijken, dat zou ik niet graag willen missen….Vooral nu mijn favoriete club weereens kans maakt op de titel…!😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, window zei:

ten tweede heb ik de indruk, dat het afstands-bediening betreft..

nee, lees maar op de link, ook voor streamen

maar als die bij jou niet werkt moet je die andere tool / app gebruiken

 

wachtwoord en of toegang ligt aan welk image je op die box hebt en bij sommigen aan de samba config

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch: dank voor de aanvulling.

Ik zal het nog eens goed napluizen, in de hoop, dat ik verbinding met de dreambox kan krijgen.

Altijd makkelijker, dan met tweede ontvanger. 

Daar ga ik nu eerst mee aan de slag, in ieder geval uit nieuwsgierigheid, of de inlog/poort, die ik op de dream probeerde, wel op de Vu functioneert??

Link naar reactie
Delen op andere sites

“ Connection established! “, met de Vu+solo se….!

 

Had even wat voeten in de aarde, voordat ik dat stoffige toestel aan de praat had, maar daarna verbond het ipad onmiddellijk automatisch….

 

Als ik nog eens in Limboland kom, heb je pilsje van me tegoed, Tonskidutch…. Hartelijke groet !!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...