Ga naar inhoud


Eufy doorbell


edbe

Aanbevolen berichten

we hebben sinds kort een Eufy doorbell.

nu krijgen we het niet goed afgesteld met de detectie, overdag kan iedereen langs lopen, zonder dat het opneemt, wat goed is. zodra het donker wordt neemt het alles op, zelf auto wat hier keren.

ik heb al alle instellingen gedaan.

alleen staat de doorbell niet op 1.20 m wat ze aangeven, zal dit de oorzaak zijn?

.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Het beeld bevat gedurende de nacht veel meer ruis. Dat kan motion triggeren. Zet de motion sensitivity lager.

 

Je moet van dit soort beeld anaylse motion detection in 'goedkope' camera's ook niet te veel verwachten. Dat werkt alleen optimaal onder optimale omstandigheden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het detectie type op "Alleen voor mensen" staan?

De gevoeligheid staat bij mij op 3

 

En heb je een activiteitenzone ingesteld?

 

 

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Psychosammie zei:

Heb je het detectie type op "Alleen voor mensen" staan?

De gevoeligheid staat bij mij op 3

 

En heb je een activiteitenzone ingesteld?

 

 

 

 

 

ja staat op Mensen gevoeligheid op 1, 

 

1 uur terug, Michel zei:

Het beeld bevat gedurende de nacht veel meer ruis. Dat kan motion triggeren. Zet de motion sensitivity lager.

 

Je moet van dit soort beeld anaylse motion detection in 'goedkope' camera's ook niet te veel verwachten. Dat werkt alleen optimaal onder optimale omstandigheden.

 

Mvg,

 

Michel

 

goedkope,  nou het koste aardig wat

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar zit je vlak aan de weg?

 

Ik heb nog een meter of 5-6 tuin tussen de voordeur en de stoep / weg. Ik heb mijn activiteitenzone zodanig ingesteld dat je wel mijn pad op moet lopen voordat er een opname gemaakt wordt.

 

Als je dicht aan de straat woont kan je beter de bewegingsdetectie uit zetten en alleen de deurbel indrukken opnemen. Want op deze manier is de accu zo leeg.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regen kan héél vervelend doen. Of spinnetjes, die gooien ook roet in het eten

Of heb je wellicht veel nachtdieren in de omgeving, muizen, katten, vleermuizen?

En kijk of je bij je bel "blur" (vertroebeling van de lens) kunt onderdrukken.

Kijk eens wanneer precies de start en de stop van continue opnemen is na een nacht.

Controleer ook of er verschil zit in het tijdschema van op de dag en in de nacht.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Psychosammie zei:

Blijkbaar zit je vlak aan de weg?

 

Ik heb nog een meter of 5-6 tuin tussen de voordeur en de stoep / weg. Ik heb mijn activiteitenzone zodanig ingesteld dat je wel mijn pad op moet lopen voordat er een opname gemaakt wordt.

 

Als je dicht aan de straat woont kan je beter de bewegingsdetectie uit zetten en alleen de deurbel indrukken opnemen. Want op deze manier is de accu zo leeg.

 

zal morgen eens een foto maken

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Op 7-2-2022 om 21:20, edbe zei:

 

ja staat op Mensen gevoeligheid op 1, 

 

 

goedkope,  nou het koste aardig wat

In zo'n deurbel zit inderdaad maar een simpele camera met standaard motion detection die geen complexe berekeningen kan doen zoals bij axis camera’s van 600 euro en duurder.

 

Heb je dus in de achtergond veel beweging (straat) dan moet je geen wonderen verwachten.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend van mij heeft ook die problematiek en heeft er een polarisatie filter voor gehangen die hij proefondervinderlijk een paar keer heeft moeten draaien opdat de vals meldingen niet meer optraden.

Ik zei nog tegen hem; waarom heb je die flauwekul aan de deur hangen? no reply

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de activiteitszone al eens terug verwijderd?

Om ze daarna terug in te stellen.

Je kan ook ergens tijden instellen dacht ik.

Verder kan je instellen dat hij alleen op mensen mag reageren, maar ook op dieren. Misschien staat de gezichtsherkenning op en geeft dit problemen.

Ik zou enkel aanvinken dat hij enkel een melding mag geven als er mensen paseren

 

Ik heb de deurbel ook en heb er geen problemen mee.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, jeevanhoof zei:

Heb je de activiteitszone al eens terug verwijderd?

Om ze daarna terug in te stellen.

Je kan ook ergens tijden instellen dacht ik.

Verder kan je instellen dat hij alleen op mensen mag reageren, maar ook op dieren. Misschien staat de gezichtsherkenning op en geeft dit problemen.

Ik zou enkel aanvinken dat hij enkel een melding mag geven als er mensen paseren

 

Ik heb de deurbel ook en heb er geen problemen mee.

 

Mvg

ik zal het morgen eens gaan testen JVH

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 10-2-2022 om 22:00, edbe zei:

ik zal het morgen eens gaan testen JVH

 

Morgen is al even voorbij volgens mij...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...