Ga naar inhoud


tijdelijk Oekraïnse TV zenders op de kabel hier


Aanbevolen berichten

Die mensen hebben mij niets aan gedaan!

daar gaat het niet over en jij kunt bahhh zeggen wat je wilt.

Jij zit waarschijnlijk in een " veilig " land.

Het gaat mij er om dat Nederland steeds meer het  " afvalputje wordt van de hele EU !! "

Ik ben zeker ANTI RUSLAND!!  maar als je alle landen om Rusland, als EU/Navo naar je toe " trekt".

Dan kun je dit verwachten, natuurlijk veracht ik dat.

Welk normaal denkend mens niet ?

Dus schaam jezelf met dit soort commentaar en luister eerst en denk daar maar eens over na.

Verder zal ik hier niet meer op reageren.

Het is allemaal al erg genoeg.

Hoop alleen op een snelle oplossing voor dit probleem...................................................

 

Fijn weekend !!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Merkwaardig standpunt over naar je toe trekken.

Ging jouw geschiedenisles niet verder terug dan zeg maar 50 jaar geleden of zo?

Of kijken normaal denkende mensen niet verder terug?

Dat naar je toe trekken ziet er dan wel heel erg anders uit.

Dit gaat over een naar boos mannetje met grootheidswaanzin die boos is over het verliest van iets wat om te beginnen al nooit aan hem en zijn kliek behoorde. Zo'n boos mannetje, dat hebben onze ouders ook al eens moeten meemaken.

Als de 44 miljoen Oekrainers graag bij Rusland zouden horen dan zouden ze zich niet zo dapper verzetten lijkt me.

VU+ Ultimo 4K

Sony KD-65XG9505

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2022 om 11:30, zeeteefje zei:

De EU heeft niks 'toegeëigend'. Die landen hebben zelf om lidmaatschap gevraagd.

Op 4.8 oost zijn overigens nog veel meer Oekrainse zenders de hele dag 'live' en FTA. We kunnen allemaal rechtstreeks meekijken wat daar gebeurt.

Kan inderdaad en ook op EUtelsat hotbird zitten intussen zenders van ze. Maar: ze zenden vrijwel allemaal hetzelfde, dezelfde ellende uit. Er zijn maar een paar kanalen in feite actief. Beter is om voor een volledig beeld ook internationale media te volgen, als je althans de behoefte hebt. In  elk geval was één Oekraïense zender op de kabelnetten eigenlijk wel voldoende geweest.

aangepast door Schotelspeller
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo voegt de komende dagen de Oekraïense nieuwszender Ykpaiha24 toe op hun netwerk. Als ik hun was zou ik er ook een entertainment kanaaltje bij doen. Als je dan toch bezig bent. 

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...