Ga naar inhoud


Pauzeknop / start op remote


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik doe nog wel eens de bediening van zowel de VU+ Duo als de solo als de 4k via OpenWebif.

Geen probleem ware het niet dat de pauze en startknop het daar niet doet.

Kan dit ergens aangepast worden?

Is wel raar dat dat niet kan en alle andere knoppen degelijk doen wat er normaal via de echte remote controle wel werkt. PS op de RC werken deze knoppen wel hoor.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Solo² Duo² en 4k. Openpli 4 op de Solo en die wil ik zo houden. 7,2 op de andere. Bij allemaal hetzelfde euvel.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij komt die RC niet bekend voor en ik gebruik al jaren Pli. Als jij niet wilt upgraden dan houdt het op.

Handmatig aanpassen kan ook maar of dát goed werkt is de vraag. Dat vind ik ook geen optie om de OWIF handmatig aan te passen.

 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, kees321 zei:

He !

Die afstandbediening wil ik ook in beeld, hoe doe je dat ?

Zo zie ik het nu :

1692793983_Screenshotfrom2022-05-1817-22-22.thumb.png.a3b5a2b401a416932bbab3ada3c74122.png

Het beeld van de RC is afhankelijk van het type ontvanger je hebt.

 

2 uren geleden, John van Dreumel zei:

Mij komt die RC niet bekend voor en ik gebruik al jaren Pli. Als jij niet wilt upgraden dan houdt het op.

Handmatig aanpassen kan ook maar of dát goed werkt is de vraag. Dat vind ik ook geen optie om de OWIF handmatig aan te passen.

 

Het OS zal denkelijk het probleem niet zijn daar het op de Pli 7,2 net zo is en dat het daarboven vroeger wel werkte, ook op de 4,xx.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel dat dit een oplossing zou brengen, waar in de programmatie zou dan het verschil zitten dat de knop wel of niet werkt via pc? En zou dat aanpasbaar zijn zodat ik de door mij gebruikte zaken gewoon verder kan gebruiken?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk de makers van het Openwebinterface, onder andere daarbij Milo, hebben naar mijn mening een werkend geheel afgeleverd.

Ik heb een tijdje OpenPli gedraaid en ook dat werkte dus met pauze en opnameknop via die Openwebinterface Remote toetsen.

 

Natuurlijk is het wel zo dat de Python versie die nodig is in een Image om functionaliteit te kunnen blijven ondersteunen via het Openwebinterface belangrijk is. Wat dat betreft kan ik je niet garanderen dat een dergelijke interface nog werkt met OpenPli 4.x

 

dat zul je de heren van OpenPli moeten vragen

en net als @John van Dreumel ben ik van mening dat je al lang geleden had moeten opwaarderen

 

over Pyhton versies vindt je beslist meer informatie op het internet en bij tante google

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...