Ga naar inhoud


facebook benaderen ?


joker55
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Beste mensen.......misschien een rare vraag:

Enige weken terug is mijn moeder overleden, en zij was erg actief op Facebook. Deze had ik ingesteld op haar tablet.

Ik weet deze inlog gegevens niet meer, maar eergisteren kreeg ik een melding dat zij jarig was.   Beetje triest, want iedereen in haar vriendenlijst kreeg deze melding.

Hoe kan ik nu haar account verwijderen als ik niet de inlogcodes weet.

Ik kan ook nergens een soort email adres vinden van FB.  Weet iemand dit????

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


haar email adres is/was mij onbekend.

ook wachtwoord vergeten lukt niet echt, aangezien ik ook het t-mobile account stopgezet heb, dus de mobiele telefoon werkt niet meer, en een sms-code gestuurd wordt naar dat telefoonnummer.

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mobiel nummer gaat dus niet lukken.

Waarschijnlijk heb je dan ook geen toegang tot haar tablet. Indien dit toch het geval zou zijn, zou ik daar via wat zoekwerk haar e-mail adres proberen te achterhalen.

Nooit een mail gehad van je moeder? Of iemand iemand anders aan wie je moeder ooit een mail verzond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder, @joker55

ik heb geen ervaring met Facebook maar ik zie hier dezelfde 'fout' gemaakt worden als bij het overlijden van mijn vader.

Mijn zus had zijn mobiele telefoon ook opgezegd en daardoor konden wij zijn wachtwoorden ook niet opnieuw opvragen.

In ons geval ging het om de gegevens van een Franse bank account en dat heeft echt jaren geduurd voordat uiteindelijk het bedrag is overgemaakt.

Daarom voor iedereen die een overlijden in de familie meemaakt:

ZEG HET ABONNEMENT VAN EEN MOBIELE TELEFOON VAN EEN OVERLEDENE PAS OP ALS JE ZEKER WEEt DAT JE HET NIET MEER NODIG HEBT.

@joker55 sterkte met de afwikkeling van het overlijden.

 

groetjes Tom

 

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou.......wat is facebook verschrikkelijk .

dat formulier ingevuld, krijg ik dit plaatje.... maar welke beveiligingscontrole?

klik ik op verzenden, gebeurt er helemaal niets.

 

image.png.d39385a770c70e9dc37de79cc7f66870.png

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Andere browser gebruiken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geen sms gehad?

Moet je het nummer met landcode ingeven?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn telefoonnummer hoef ik niet in te vullen, wel mijn email adres.

maar zowel in de "inbox" als de "spam" map niets van FB.

 

ik word er echt moedeloos van waarom FB zo moeilijk benaderbaar is.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...