Ga naar inhoud


Spotify premium a


Aanbevolen berichten

Beste,  ik overweeg een premium abonnement af te sluiten omdat ik met de gratis versie niet kan streamen naar de Yamaha rx-v475

Is de kwaliteit ook beter als de gratis versie of is het verschil alleen dat je geen reclame hebt

Mvg Hans 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste,bedankt voor jullie advies

Waar ik nog aan twijfel is dat als het of een en andere manier toch niet goed werkt ik aan het abonnement vast zit

Ik lees namelijk bij Spotify klachten dat je moeilijk van je abonnement afkomt  en slechte bereikbaarheid van de klantenservice

Als ik een proefperiode afsluit en hierna wil opzeggen verloopt dit dan goed

Mvg Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al twee maal opgezegd omdat het bij m'n internet abonnement kwam en dubbel betalen dat doen we natuurlijk niet, via de app>account en dat werkt gewoon prima.

p.s. @moonchild er is al jaren terug een hele thread geweest over de audio kwaliteit van Spotify en de huidige bitrate en audiocodec is perfect.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ton , ik heb eens bij mijn nieuwe internetprovider gekeken ; ik ben namelijk overgezet van XS4all naar KPN jammer genoeg.

Nu zie ik dat KPN bij een bepaald abonnement Spotify premium gratis levert . Ik heb alleen internet en vaste telefoon omdat ik TV kijk via de satelliet .( CD)

Ik las dat de tarieven miv 1 juli worden verhoogd en kan dan opzeggen als ze mij niet tegemoet kunnen komen met een gratis Spotify abonnement .

Er staat nu op de factuur  XS4all Internet compact  53 euro  ( internet + bellen )  alhoewel ik nu onder KPN val 

Ik begrijp hier niets meer van  . Bij welk abonnement kreeg  je Spotify gratis .

Mijn vrouw vindt nu wel  dat de kosten oplopen 53 + 10  = 63  per maand en dan nog een prijsverhoging miv 1 juli 

Mvg Hans   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ton,

Ik denk dat je geluk hebt gehad met je opzegging

Ik lees op diverse website dat alle aanbieders van muziek zoals Tidal Deeze en Spotify totaal onbetrouwbaar zijn en klachten naar zich neerleggen en onbereikbaar zijn en afspraken niet nakomen

Bij premium nog reclame 

Na dat ik dit gelezen heb durf ik zelfs geen proefabonnement af te sluiten

Voor 120 euro per jaar kun volgens mij beter Cd,s kopen 

Mvg Hans

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Hansw zei:

Mijn vrouw vindt nu wel  dat de kosten oplopen 53 + 10  = 63  per maand en dan nog een prijsverhoging miv 1 juli 

 

Ik zeg vrouw de deur uit. Hou je ook een hoop centen in je zak. 😂

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
23 minuten geleden, Hansw zei:

Ik lees op diverse website dat alle aanbieders van muziek zoals Tidal Deeze en Spotify totaal onbetrouwbaar zijn en klachten naar zich neerleggen en onbereikbaar zijn en afspraken niet nakomen

Mensen, bij wie het wel goed is gegaan, zullen op internet daarover niet berichten.

 

Spotify heeft wereldwijd 182 miljoen klanten.

Wanneer 5% daarvan opzegt per jaar heb je het over bijna 10 miljoen opzeggingen per jaar.

Dan valt het aantal mensen wat klaagt op internet over opzeggingen in het niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, ik kook al jaren zelf uit angst dat ze iets door mijn eten doet 😂

  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, nu toch weer een probleem met de AV controller App

Vindt de Yamaha nu wel maar zodra ik op de naam druk melding

controleer Mac filter 

Handmatig Mac adres ingegeven geeft geen oplossing

Kan het zijn dat de App ook niet werkt op de 475

Mvg Hans

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update Spotify  

 

Beste , ik heb een optische kabel van de TV naar de Yamaha aangesloten en kan nu via de Tablet van mijn vrouw streamen  naar de TV en het geluid wordt door de aangesloten Google  Chromecast van de TV op de Yamaha weergegeven  .Wel moet de TV aanblijven . Vreemd want dat is de gratis versie 

Als ik deze versie van mijn computer rechtstreeks op de Yamaha wil weergeven geeft  Spotify bij de gevonden Yamaha een melding dat je premium versie moet aanschaffen voor de weergave op de Yamaha . Dit scheelt mij  nu 120 euro per jaar

Mvg Hans  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...