Ga naar inhoud


Spotify premium a


Aanbevolen berichten

Op 2-6-2022 om 15:57, Hansw zei:

Beste Ton , ik heb eens bij mijn nieuwe internetprovider gekeken ; ik ben namelijk overgezet van XS4all naar KPN jammer genoeg.

Nu zie ik dat KPN bij een bepaald abonnement Spotify premium gratis levert . Ik heb alleen internet en vaste telefoon omdat ik TV kijk via de satelliet .( CD)

Ik las dat de tarieven miv 1 juli worden verhoogd en kan dan opzeggen als ze mij niet tegemoet kunnen komen met een gratis Spotify abonnement .

Er staat nu op de factuur  XS4all Internet compact  53 euro  ( internet + bellen )  alhoewel ik nu onder KPN val 

Ik begrijp hier niets meer van  . Bij welk abonnement kreeg  je Spotify gratis .

Mijn vrouw vindt nu wel  dat de kosten oplopen 53 + 10  = 63  per maand en dan nog een prijsverhoging miv 1 juli 

Mvg Hans   

Een pietsie Off Topic

Ook ik was klant van XS4ALL (al sinds 2001) en werd in maart l.l. gemigreerd naar KPN. Data SIM nummers kwijt, Green List kwijt, Spam filter kwijt, F-Secure kwijt. Overigens kon F-Secure wel weer opnieuw aangevraagd worden (eerlijkheidshalve). Maar dus veel minder voor dezelfde hoofdprijs.. Ik heb dus ook maar bedankt voor de eer en ben overgestapt. Ook ik kreeg een faktuur van KPN met als dienst afname XS4ALL. Op zich begrijpelijk omdat de KPN de XS4ALL diensten niet zelf in hun portfolio hebben… Met de tijd zal dat wel bij KPN verdwijnen… Bij KPN verkopen ze liefst ‘All in 1’ of KPN Frutsel (of hoe het ook mag heten)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 uren geleden, Mimisiku zei:

Een pietsie Off Topic

Ook ik was klant van XS4ALL (al sinds 2001) en werd in maart l.l. gemigreerd naar KPN. Data SIM nummers kwijt, Green List kwijt, Spam filter kwijt, F-Secure kwijt. Overigens kon F-Secure wel weer opnieuw aangevraagd worden (eerlijkheidshalve). Maar dus veel minder voor dezelfde hoofdprijs.. Ik heb dus ook maar bedankt voor de eer en ben overgestapt. Ook ik kreeg een faktuur van KPN met als dienst afname XS4ALL. Op zich begrijpelijk omdat de KPN de XS4ALL diensten niet zelf in hun portfolio hebben… Met de tijd zal dat wel bij KPN verdwijnen… Bij KPN verkopen ze liefst ‘All in 1’ of KPN Frutsel (of hoe het ook mag heten)

 

Waar ben je nu naar overgestapt dan?  En ervaar je dat als beter?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uit het archief

 

 

Op 17-4-2022 om 14:16, Mimisiku zei:

Ik heb zelf als ex-XS4ALL lid wél de overstap gemaakt. Ik ben in februari gemigreerd naar KPN en was meteen - ondanks belofte van KPN dat er voor XS4ALL leden niets zou veranderen - alles kwijt (behalve de e-mail functie). Zo ken ik de KPN ook (zakelijk als particulier). Wil absoluut niets met die leugenachtige moloch te doen hebben… Dus voor mij was Freedom de enige oplossing. Qua prijs flink goedkoper dan XS4KPN, vast IP én mijn Fritz!Box (die net is opgewaardeerd naar 7.31)…

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freedom is een erg leuk alternatief. Heb me wat ingelezen maar zit daarna met wat vraagjes.

 

Ik kom in de berichten bij Freedom over KPN uren wachttijden tegen bij contact zoeken. Was hier tot nu hooguit een enkele minuut.

Modem installeren bij Freedom met korting 25€. Was hier bij KPN gratis.

Kosten voor wat ik nu gebruik bij Freedom 59€ per maand. Is nu bij KPN 45€.

 

Tot nu volle tevredenheid voor wat ik gebruiken wil.  Bij een blikseminslag mobiel gebeld en binnen de kortste keren gratis een nieuw modem.

Bij omzetting naar glasvezel probleemloos het nieuwste type modem ook al kon de oudere nog prima. Zonder kosten.

Ben ik een uitzonderingsgeval?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig geen (indirecte) inslag gehad. Moest vanwege glasvezel ONT kastje een monteur bestellen (€25). Ik heb zelf mijn oude modem omgezet van VDSL naar WAN. Monteur die een dag later kwam was verbaasd dat het al werkte. Hij moest een foto maken van de instelling (als bewijs van oplevering). Zit de kabel niet op LAN1? Vraagt hij… Nee, natuurlijk niet zeg ik, daar is de WAN aansluiting voor… Helemaal verbaast was hij.. Kreeg ook de 7590 gratis, maar dit zit ongeopend nog in de doos..

Verder prima ervaring nog met Freedom…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Mimisiku zei:

Ik heb gelukkig geen (indirecte) inslag gehad. Moest vanwege glasvezel ONT kastje een monteur bestellen (€25). Ik heb zelf mijn oude modem omgezet van VDSL naar WAN. Monteur die een dag later kwam was verbaasd dat het al werkte. Hij moest een foto maken van de instelling (als bewijs van oplevering). Zit de kabel niet op LAN1? Vraagt hij… Nee, natuurlijk niet zeg ik, daar is de WAN aansluiting voor… Helemaal verbaast was hij.. Kreeg ook de 7590 gratis, maar dit zit ongeopend nog in de doos..

Verder prima ervaring nog met Freedom…

Klopt het dat je het hier over Freedom hebt?

Want de KPN monteur kwam hier gratis, sloot de zaak aan incl. het nieuwste modem.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was bij Freedom….. De KPN monteur (via Cambrium) die het ONT kastje plaatste én autoriseerde was WEL gratis…

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk het gaat nog steeds off topic verder

ja dat kan ontstaan met bepaalde frustraties over dienstverlening...

 

Maar spotify premium is volgens mij heel goed qua audio en niet te vergeten ook voor de musici mbt hun vergoedingen.

luister maar eens naar een groep uit de Niche op spotify, kan hem enkel hier delen via youtube

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer offtopic..

Fenomenale stem heeft die dame .

Krijg associaties met Dead Can Dance waar de stem van de zangeres (sorry, in het tegenswoordigs verplichte Nederlands is dat nu ook een zanger ook al is zij een vrouw) een klasse beter is dan die van de goede zanger (yep, dat is een man).

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk een weinig bekende band uit een niche van de muziekwereld fusion tussen Bavarian Punkrock en klassieke Mundart zoals de jodelers.

Humoristisch gebracht.

 

Maar op Spotify vindt je dus dit soort unieke dingen, vindt ze maar eens op je NL radio.

Die draaien nooit meer iets aparts, te duur Buma Stemra.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Maar op Spotify vindt je dus dit soort unieke dingen, vindt ze maar eens op je NL radio.

De diverse stations van de (NL) concertzender bieden vele stromingen op muziekgebied. Ik luister er graag na.

Dan heb ik het nog niet eens over de vele buitenlandse IR zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, boudeman zei:

De diverse stations van de (NL) concertzender bieden vele stromingen op muziekgebied

 

De programmering van deze zenders is in handen van een aantal dames uit de grachtengordel elite.

Die hebben maar 1 doel in het leven, het promoten van de opera, operette, koren en soortgelijke vocale muziek.

Maar als dat je ding is, is dat natuurlijk prima!

 

Als je me niet gelooft, luister dan maar eens naar de concertzender Barok.

Uitsluitend vocale muziek. Ik denk toch dat muziek uit die tijd voor zeker 90% instrumentaal was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er stromingen zijn op de NL radio merk ik elke keer weer als ik in het bureau ben en moet luisteren naar die stromingen zonder dat er een boeiende mix aan stijlen en verhalen achter zit.

Dat is afstompend. Zei m'n Pa destijds als we weer naar Joost den Draaijer luisterden net voor 6 uur etenstijd en zette mijn LP van James Last op met Biscaya en daarna zette hij de LP op The Planets - II. Venus, The Bringer of Peace van Gustav Holst. Tot moeder begon te zingen; het eten is klaarrrrrrrr!

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...