Ga naar inhoud


Iemand plaats voor een "Gregorian Pro"?


Zilverhippie

Aanbevolen berichten


Ja Zilverhippie, plaats heb ik genoeg (2 voetbalvelden) maar met een veel kleinere schotel (110cm) kan ik ook alle zenders bekijken die ik wil zien dus ik heb hem niet nodig. Bovendien nogal een gedoe om die Patriot schotel af te breken, te transporteren en weer op te bouwen.

Misschien kan @IJzerbout er wat mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sprietje zei:

Ja Zilverhippie, plaats heb ik genoeg (2 voetbalvelden) maar met een veel kleinere schotel (110cm) kan ik ook alle zenders bekijken die ik wil zien dus ik heb hem niet nodig. Bovendien nogal een gedoe om die Patriot schotel af te breken, te transporteren en weer op te bouwen.

Misschien kan @IJzerbout er wat mee.

 

Ja, het is misschien veeleer iets voor een DX-er dan voor de doorsnee kijker, maar anderzijds is het een vaste opstelling wat ook weer beperkingen inhoudt.

Misschien iets voor wie een vaste satelliet wenst te ontvangen buiten de footprint. Ik heb geen details over de grootte van de schotel.

In alle geval vond ik het vermeldenswaardig omdat dergelijke items zelden voor de particuliere verkoop worden aangeboden.

 

Edit: hij is verwijderd van de koopjessite, wie weet duikt hij wel op bij een Sat4all-lid...

Is dit een Patriot Batwing? Ik vind er een op Google van 3,8 m of bestaan die in verschillende groottes?

aangepast door Zilverhippie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...