Ga naar inhoud


Geen beeld op Canal Digitaal zenders


mrijsje

Aanbevolen berichten

Ik heb dze twee TV aangeschaft en via Canal digitaal twee abonnement genomen 1 x rijk en 1x multiroom rijk. verder heb ik twee CAM 803 modules bij hun gekocht. de zenderlijst krijg ik op beide TV 's geinstaleerd Astra 1 en 3. op de LG tv heb ik na lang proberen (taal instelling land waar je bent) een week de betaal zenders gehad, maar na een automatische update was het dood, geen zenders meer te zien. Wie kan mij online helpen stap voor stap te kijken wat ik verkeerd doe ik heb nu al zoveel dagen geprobeerd het voor elkaar te krijgen maar het lukt niet. De testzender(44) werk satelliet is goed.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.

Mvg Marco

 

image.thumb.jpeg.d0167ebf95cd02cc8bbca07097a0b9b2.jpegimage.thumb.jpeg.8991afd1bba6b72ff709a6ed3a0b64c4.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk na de update een automatische fabrieksreset gedaan.. DiseqC weer instellem op Poort A Astra1 en Poortt B Astra 3

Dan weer een FastScan doen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat je de zenderlijst van Canaldigitaal inlaadt, waardoor Nederland 1 op toets 1 van je afstand bediening geplaatst wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die optie zit echter alleen in je TV als het een BeNeLux model is... (Dus in één van die landen gekocht)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sat4all is 24/7 geopend!😉

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, mrijsje zei:

okay, volgens mij heb ik dat al een keer gedaan.

Maar ga het nog een keer proberen. Is er iemand die rond 18.00 uur online kan zijn voor het geval het niet lukt.

Om mij dan misschien verder te helpen. 😊

Mocht het wel of niet lukken dan geef t maar aan,

als t weer werkt dan laat maar weten hoe, dan kan een anderer misschien nog wat aan hebben 🙂


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willen wel, maar hoe had je dat gedacht? Je TV moet opnieuw ingesteld worden en dat wordt op afstand moeilijk, zomogelijk onmogelijk. Het moet via de menu's van je TV. En we kennen je satelliet configuratie niet.

 

Heb je wel kijkrechten op je CAM803?

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 26-9-2022 om 12:38, mrijsje zei:

en via Canal digitaal twee abonnement genomen 1 x rijk en 1x multiroom rijk.

 

Op 26-9-2022 om 12:38, mrijsje zei:

op de LG tv heb ik na lang proberen (taal instelling land waar je bent) een week de betaal zenders gehad, maar na een automatische update was het dood,

Je foto laat een Sony tv zien?

 

Was dat een automatische update van de LG tv of van de Canaldigitaal cams?

 

Heb je al eens een reactivatie aangevraagd via internet bij Canaldigitaal?

Is je abonnement wel geregistreerd bij Canaldigitaal, wat zie je op Mijn Canaldigitaal bij je gegevens?

Op 26-9-2022 om 12:38, mrijsje zei:

De testzender(44) werk satelliet is goed.

Bedoel je daarmee het info kanaal van canaldigitaal?

Dan is je ontvangst en zenderlijst in orde, dan wordt het CI module niet herkend of is je kaart niet geactiveerd.

Wat zegt je CI menu in de tv, dat moet informatie geven over de werking van je CI module.

 

Je Ci module zit toch wel goed in de ontvanger gestoken?

 

Soms moet het CI module bij een ingeschakelde tv op een van de CD zenders ingestoken worden waarna het module geïnitialiseerd wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij moet gewoon via zijn TV menu de status van de CI opvragen. Daar staat alles (ook of ie herkend is, entitlements enz.). We draaien alleen maar om de hete brei heen… Als de TS geen info geeft, jammer dan… Einde hulp..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...