Ga naar inhoud


Multistream tuners


minplus
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Hoewel ik super tevreden ben over m'n VU ontvangers mis ik soms de multistream mogelijkheid en denk daarom wel eens aan vervanging.

Welke VU ontvangers hebben dat standaard of als ze het niet hebben welke tuners om in te bouwen?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


VU+Zero 4K en de nog leverbare VU+ modellen via plugable tuners…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

De Duo 4k SE/BT heeft ook DVB-S2X tuners, ik kijk ermee naar de Franse en Italiaanse multistreams op 5 West.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg ik toch…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Mimisiku zei:

VU+Zero 4K en de nog leverbare VU+ modellen via plugable tuners…

Allemaal?

Want ik las over mensen die een Duo 4K hadden en geen multistream. Net zoals de Solo4K van vrouwlief het niet kan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn Solo 4K, een van de eerste die uitgeleverd werden,  kan dat ook niet, maar tot zover ik weet kunnen de later geleverde exemplaren het wel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het overzicht bekeken maar mis alle info over een multistream mogelijkheid (of ik kijk niet goed).

Een tijd geleden heb ik hier na een vraag van iemand vermeld dat de DVB-S2X tuners naar mijn idee multistream zouden kunnen vangen en werd vermoedelijk volledig terecht gecorrigeerd  dat S2X echt niet betekent dat multistream automatisch mogelijk is. 

Heeft de toevoeging MIS wat te betekenen? Dan zou de Duo4K SE de enige zijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De modellen die een S2X tuner aan boord hebben ondersteunen ook de multistream ontvangst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...