Ga naar inhoud


Dvb-c signaal toevoegen aan die van Telenet.


Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb een rf modulator die dvb-c uitgeeft.

helaas is er geen doorlu systeem, en heb ik enkel een rf uitgang. Hoe kan ik Telenet dvb-c en mijn eigen frequentie in 1 dezelfde kabel krijgen, om dan te verdelen? En vooral geen storingen veroorzaken.

dat gaat waarschijnlijk niet met een T-stuk?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gebruik een koppelfilter voor satelliet en DVB-T signalen

 

Bijvoorbeeld Hirschmann BWS 11

 

image.png

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heeft hij niks aan.. want hij wil dvb-c toevoegen aan dvb-c (telenet) en niet satelliet.

 

Het belangrijkste is kijken of je een vrije frequentie kan vinden. Meestal is er 1 frequentie bedoeld voor insert van lokale signalen. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt gelijk, ik heb abusievelijk aangenomen dat Telenet een satelliet provider was.

 

Kanaal 36 werd volgens afspraak vroj gehouden voor video recorder modulatoren.

Vooe de rf insert kan hij een splitter voor cas gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank U voor de tips?

Maar alle dergelijke splitters is om van 1 IN 2 OUT te gaan, maar ik zoek het omgekeerde:

2 IN 1 OUT of kan je dat omgekeerd gebruiken?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

dank U voor de tips?

Maar alle dergelijke splitters is om van 1 IN 2 OUT te gaan, maar ik zoek het omgekeerde:

2 IN 1 OUT of kan je dat omgekeerd gebruiken?

Ja dat kan zonder problemen

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...