Ga naar inhoud


EPG importer defect?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Gebruik al sinds jaar en dag EPG importer op VTI. Altijd goed gewerkt.

Nu ik mijn nieuwe Duo4K aan het inrichten ben, valt het me op dat die geen enkel programma binnenhaalt. 

Even de oude Duo2 aangesloten... precies hetzelfde. Nog mensen last van?

 

Alternatieven?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik check op een vrij moment je link wel.

 

De link dateert uit een topic van 2019. Bij mijn weten werkte het in het begin van de herfst nog wel op de DUO2. 

Blijkbaar geen EPGimport gebruikers hier?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén van de mirrors staat (stond) op : http://epg.vuplus-community.net

Nu is deze club ermee opgehouden.

Op dit moment kan ik deze nog updaten.  En je kunt er ook nog van downloaden.

Echter e.e.a is langzaam en gaat soms fout.

In the OpenPLi versie van EPGimport is dit geen probleem daar dan automatisch een andere mirror geprobeerd wordt.

Maar ik begin te begrijpen dat in de versie van VTi dit niet zo is.

 

Als oplossing kun je kiezen om de rytec.sources.xml file aan te passen:

Wis alle lijnen welke http://epg.vuplus-community.net

vermelden.

dan gaat epgimport niet meer downloaden va deze mirror.

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms is het eenvoudiger dan we denken. Maar als gebruiker van een plugin weet je niet waarom het mislukt.

Echter het kwam al eerder voor en dat is dan de richting waar je moet zoeken. Niets gaat zomaar automatisch dus ook het werk van het ~~Rytec Team~~ zul je als gebruiker moeten kennen en waarderen! 👍

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht was er toch sprake van een tijdelijk probleem.

Even gekeken vanmorgen en alles was weer ingeladen zoals het hoort. 

 

Ook bij Telenet; die hebben een erg incomplete 2 dagen EPG die ze via het DVB-C signaal meesturen. Als ik de programma beschrijvingen vergelijk op de Vu+ met wat er op het EPG van mijn televisie zelf staat, lijkt de EPG import prima te werken nu.

 

Toeval bestaat natuurlijk...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

EPG-import lijkt weer niet te werken. Hebben meer mensen dat gemerkt?

Ik heb het op drie ontvangers geprobeerd (alles OpenPli), maar overal hetzelfde probleem. Op 1 ontvanger heb ik EPG-import gewist, de ontvanger herstart en EPG-import opnieuw geïnstalleerd, maar dat loste het probleem niet op.

 

Kan iemand hier meer over zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt hier perfect op ope,vix en soms update rytec providers via crossepg

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draai eerst crossepg en direkt daarna epgimporter .Dan heb ik al mijn epg voor alle kanalen binnen voor een ganse week.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crossepg geïnstalleerd. Bij de eerste keer openen liep de ontvanger vast. Groen scherm. Na de herstart opnieuw geprobeerd, toen moest ik de app eerst configureren. Gedaan en daarna epg laten inladen. Nu al een halfuur bezig. Elke keer dat ik crossepg opnieuw probeer te openen, krijg ik kort de melding dat de app bezig is met het binnenhalen van data. Nu al een halfuur.

Is dat normaal, zo lang? Epgimport deed er een minuut of 5, of iets langer over.

 

Internet werkt verder normaal, dus daar kan het probleem niet liggen. Dat ik de app crossepg kon installeren, duidt daar ook al op.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

cross duurt hier ongeveer 15 min om alles binnen te halen (5000 kanalen) .Epg importer 5 min

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...