Ga naar inhoud


Tvv vraagt nu ook chip of bij tvv antenne.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Zou dat bij alle nieuwe modules zo zijn?

Vroeger vroeg men enkel het smartcard nummer, maar bij het onlangs nemen van een tvv antenne abonnement, vroeg men voor het eerst bij mijn weten het chip of nummer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
17 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Vroeger vroeg men enkel het smartcard nummer,

Wanneer je geen smartcard hebt maar een smart CI module, wat denk je dan dat je moet opgeven om dat CI module te activeren?

A: je leeftijd?

B: Je huisnummer?

C Het kenteken van je auto?

D Het registratie nummer van je Smart CI module?

 

Er is slechts een antwoord goed.

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Wanneer je geen smartcard hebt maar een smart CI module, wat denk je dan dat je moet opgeven om dat CI module te activeren?

A: je leeftijd?

B: Je huisnummer?

C Het kenteken van je auto?

D Het registratie nummer van je Smart CI module?

 

Er is slechts een antwoord goed.

A  A  ik zeg A

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat er in de titel een nummer is weggevallen.

"Tvv vraagt nu ook chip of bij tvv antenne." zal denk ik ...

"Tvv vraagt nu ook chip of smartcard nummer bij tvv antenne.

 

Mijn antwoord op de vraag is, dat wanneer je een abo wilt activeren, tvv moet weten wat ze moeten activeren.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iedereen, mijn tablet wil wel eens achter mijn rug woorden wijzigen, en ik moest het snel doen.

maar een zinnig antwoord heb ik niet.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar wat is nu de vraag?

 

Het antwoord op je vraag is "ja".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ceesv zei:

Wanneer je geen smartcard hebt maar een smart CI module, wat denk je dan dat je moet opgeven om dat CI module te activeren?

A: je leeftijd?

B: Je huisnummer?

C Het kenteken van je auto?

D Het registratie nummer van je Smart CI module?

 

Er is slechts een antwoord goed.

Antwoord E

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...