Ga naar inhoud


KB5025297 Preview voor Windows 10/11 : heeft iemand hem geïnstalleerd ?


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Hi

Heeft iemand de KB5025297 preview geïnstalleerd ?

Wel of niet problemen gehad ?

Ik zie dat het een redelijk grote/belangrijke update is maar ik installeer eigenlijk niet zo graag previews.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 hours ago, Pluizebol said:

Hi

Heeft iemand de KB5025297 preview geïnstalleerd ?

Wel of niet problemen gehad ?

Ik zie dat het een redelijk grote/belangrijke update is maar ik installeer eigenlijk niet zo graag previews.

Ik install nooit previews, ik doet altijd afwachten tot de standaard release. Maar als je het KB nummer in Google invult kun je zien of er problemen zijn of niet. 5 dagen is nog wat te kort voor je iets over problemen gaat zien.

 

https://www.bleepingcomputer.com/news/microsoft/windows-10-kb5025297-preview-update-released-with-10-fixes/

 

https://windowsreport.com/kb5025297/

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Penthe zei:

Ik install nooit previews, ik doet altijd afwachten tot de standaard release. Maar als je het KB nummer in Google invult kun je zien of er problemen zijn of niet. 5 dagen is nog wat te kort voor je iets over problemen gaat zien.

 

https://www.bleepingcomputer.com/news/microsoft/windows-10-kb5025297-preview-update-released-with-10-fixes/

 

https://windowsreport.com/kb5025297/

 

Ik installeer in principe OOK nooit previews Penthe, maar deze heeft toch wel een behoorlijke lading.

Daar was mijn vraagje voor bedoeld : ik wilde graag weten wat de grote kenners zoals jij ervan denken.

Maar bij deze heb ik dus besloten om ook te wachen tot 9 mei op de echte patch-day.

Bedankt. 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Pluizebol said:

Ik installeer in principe OOK nooit previews Penthe, maar deze heeft toch wel een behoorlijke lading.

Daar was mijn vraagje voor bedoeld : ik wilde graag weten wat de grote kenners zoals jij ervan denken.

Maar bij deze heb ik dus besloten om ook te wachen tot 9 mei op de echte patch-day.

Bedankt. 

Aangezien ik geen previews installeer heb ik daarmee ook nog nooit problemen ondervonden. Het voordeel wat ik er uit haal is dat vlak voor de echte patch dag ik even flink Google gebruik om te zien wat ik kan verwachten aan eventuele problemen door de reviews te lezen van de mensen die wel de preview hebben geinstalleert. Daarmee kun je dan gelijk zelf bepalen of je nog even af wil wachten of niet.

 

Bij de preview zitten nooit security patches en die vind ik zelf altijd net even iets belangrijker. Dit tenzij je last hebt van een flinke bug en de preview dat oplost dan kun je de preview installatie overwegen om er vanaf te geraken. Dit is bij mij gelukkig nog niet het geval geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klinkt mij niet heel logisch in de oren..

 

Als je niet mee wil doen met previews moet je die niet installeren. Het heeft geen enkele zin om te gaan vragen of anderen deze patch wel hebben geïnstalleerd en problemen hebben en daarop je keus baseren. .Het kan wel hardware en software gebonden zijn dus zegt niks of jij problemen kunt verwachten. 

 

 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...