Ga naar inhoud


ipads te koop 25€/stuk of 45€ voor de 2.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

ik heb nog 2 ipads te koop.

een ipad mini 2 vraagprijs 25€

een andere ipad air (waar simkaart in kan) 25€.

Als je ze tezamen koopt, 45€.

geen barsten in het scherm, en die ene heeft een nieuwe batterij die wel 3 weken meegaat.

ze zijn wel al redelijk oud, ik denk zo'n jaar of 10. maar van de ipad mini 2, is de batterij en het toestel nog in perfecte staat.

foto's op aanvraag.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je niks meer aan! Internetsites openen er bijna niet meer op en bankprogramma’s, Outlook werken niet vanwege de opgeschroefde beveiliging. Alleen als iOS 15 of hoger erop draait heb je er nog iets aan. Heb hier zelf een iPad 4 die waardeloos is…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

Heb je niks meer aan! Internetsites openen er bijna niet meer op en bankprogramma’s, Outlook werken niet vanwege de opgeschroefde beveiliging. Alleen als iOS 15 of hoger erop draait heb je er nog iets aan. Heb hier zelf een iPad 4 die waardeloos is…

ALs je iOS niet te laag is prima voor andere toepassingen zoals o.a. Home Assistent of simpele spelletjes voor jonge kids

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo’n apparaat (en 2 nieuwe). Geloof me, ook de kids dingen laadt hij vaak niet.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze discussie stopt.

Dit is het vraag en aanbod forum.

Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper die de goederen aanbiedt., om werkende apparaten aan te bieden.

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag slotje op, zijn alle 2 de deur uit.

 

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...