Ga naar inhoud


Multiswitch 17/24k


Shaps

Aanbevolen berichten

Andere optie is om te vragen of je toegang mag krijgen tot de technische ruimte als iedereen de GSO wil verlaten..Je sluit dan alleen de goede multiswitch aan op de kabels die naar jouw woning gaan…. Hoef je zelfs (nog) niets te vervangen of aan te passen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 uren geleden, Shaps zei:

Het door jou voorgestelde Ziggo biedt geen 697 kanalen en de zenders die het wel biedt zijn erg standaard en niets voor mensen die graag tv uit hun moederland willen kijken.

Ik stelde Ziggo niet voor maar @Psychosammie

Ik heb Ziggo naast mijn FTA wok.

Op de multifeed wok kun je tot 5000 zenders ontvangen waarvan zo'n 1000 gratis, namelijk FTA.

 

Om iets te kunnen bijdragen aan je vraag uit eerste bericht had ik enkele vragen gesteld, je maakt er nu een maatschappelijk probleem van met al die buitenlanders en Oligarchen in jullie Flat en V.V.E. bestuur.

 

Als ik de wetgeving inzake het appartementsrecht en infrastructuur goed genoeg ken, dan mag jij die schotel blijven gebruiken en haalt alle multi switches op andere verdiepingen er tussen uit die kaduuk zijn. Jij persoonlijk bent dan voor de schotel op het dak verantwoordelijk. Ook verzekeringstechnisch.

Ik heb zelf meer dan 50 meter coax aan mijn eigen schotel gehad met een 4in1 multifeed { wavefield T55 }  bij een 11 verdiepingen flat dus technisch heel simpel.

 

Je moet als je hulp vraagt wel ook je eigen gegevens en feiten ter beschikking stellen aan ons die je kunnen helpen. Daarom vraag die V.V.E. wat de status is i.v.m. 3 of 8 switches en mag je zelf op het dak met aanlijn zekering?

 

 

 

 

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2023 om 16:28, Shaps zei:

Het zou 600 euro kosten voor de multi switch en 700 euro voor het werk om het te vervangen.

 

Dit is helemaal niet duur en zijn gewone installatie prijzen.
Er moet een monteur komen, meestal 2 met een wagen, meetapparutuur voor het inmeten en controleren op goede werking.
Ombouw, vragen van bewoners beantwoorden, uitleg...dan moet er garantie & service gegeven worden. Dan is er altijd nog een onzekerheidsfactor van wat komen we nog meer aan problemen tegen.
Dus denk niet vanuit je verbruikers-leken stoel maar denk ook eens aan het installatiebedrijf dat er ook nog wat aan wil en moet verdienen.
Te geloven dat het met een half uurtje werk gedaan is is wel erg naïf en wereldvreemd.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...