Ga naar inhoud


Remote desktop op Android TV . Hoe ?


aanj
Ga naar oplossing Opgelost door aanj,

Aanbevolen berichten

O maar het werkt prima nu , alleen veranderd iedere keer iets o.a.  doordat er mensen op kantoren zitten die iets moeten bedenken 

anders zijn ze overbodig . Op zich niet verkeerd , alleen is het meestal moeilijker en overbodig en meestal niet beter en makkelijker .

 

Er zijn dingen waar niks tegen te doen is , stroomstoring of je schotel die omwaait of een palmboom die voor je schotel groeit . 

Of je internet kapot in centrale .

 

Alle dingen die mis gaan kan ik niet herstellen in een C.D.  tuner , Tv op digitale Tv ook niet op te lossen , verkeerde hdmi ingang hetzelfde , 

controleren ook niet  , dus geen oplossing . De C.D. app kost geld , GO niet dus ook geen oplossing . GO kun je zelfs nog  casten naar tv ,

zonder problemen , er ligt daar nog een reserve gsm ,leg je er dan 2 appartementen 1 Heb nog een kaart , tot nu toe werkt die 

dus dat gaat , en als die niet meer werkt , waar zou ik dan C.D. voor nodig hebben ?? Het enige gebied waar C.D. nog iets kan betekenen is voor mensen

met geen Internet (of geen onbeperkt internet op de telefoon) met schotel met kaart . De rest zijn ze duur . Als ik voor 1 abbo nu 2 kaarten had gekregen 

had ik er misschien over gedacht . maar nee hoor :dan moet je zoveel per maand gaan betalen , en zoveel voor dat en zoveel voor dat , O prettige dag 

mevrouw .

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 maand later...

Ben nu op Tenerife met Android tv aan het vechten . OPEN VPN wil niet , werkt nu wel maar niet bij opstarten . Nodig voor Ziggo Go. 

Config file van modem inladen is niet voldoende . 

De Remote desktop werkt helemaal niet , sommige producenten disabelen functionaliteit (niet goed voor de inkomsten als we te veel kunnen ) .

Hier is de accessibility geblokkeert zodat de contact plugin niet werkt . Heb wel iets gevonden met ADB programmeren , eerst eens goed bekijken 

hoe dat zit . En heb hier nog meer te doen 🌞 30 graden

 

Vr.Gr. Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Ziggo GO heb je helemaal geen VPN nodig, die kun je gewoon in de hele EU bekijken.

 

Als je Ziggo GO in je pakket hebt, kijk je je favoriete tv-programma’s ook vanaf je vakantieadres in 27 landen binnen de EU met de Ziggo GO app.

 

Ik denk dat je een VPN gebruikt omdat dit bij Ziggo te lezen staat:

 

  • Ben je langere tijd weg?
    Ga je een half jaar backpacken door Europa, op uitwisseling of bijvoorbeeld voor langere tijd in een ander land wonen? Je mag Ziggo GO voor een periode van maximaal 3 maanden aaneengesloten buiten Nederland gebruiken. Gebruik je Ziggo GO langer achter elkaar in het buitenland? Dan mogen we controleren of je in Nederland gevestigd bent en je vragen het gebruik aan te passen.
aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel je hebt wel VPN nodig op een ANDROID  TV! niet op een tablet of telefoon , sluit een hdmi kabel op je telefoon en hij 

werkt ook niet meer . Je krijgt dan een melding als : met onze providers is afgesproken dat op dit apparaat ZIGGO GO niet 

mag werken . Als er HDMI op zit werkt hij niet , sommige mediaspelers met HDMI werken wel andere niet . dus vragen voor je een media speler koopt .

En commerciele vpn als NORD werkt ook niet . Je MOET op het ziggo netwerk zitten , het enige wat werkt is een VPN opzetten met thuis .

Dat lukt me dus met OPENVPN , na van alles geprobeerd te hebben , met methode PRUTSIE , gewoon wat doen 😄.

Casten naar tv werkt wel , maar dat kan niet iedereen , en ik twijfel aan de kwaliteit daarvan .

 

Vr.G.r  Ad

aangepast door aanj

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...