Ga naar inhoud


Mutant HD51 Overleden


VenimK

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Je keuze hangt af van jouw wensen, en die kennen we niet.

Zo heb ik zelf de solo en duo 4k in gebruik.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Mijn HD51 werkt nog wel. Wel zie ik steeds vaker de spinner bij het zappen. Ook na een herinstallatie van OpenATV 7.3 en een recente zenderlijst.

 

Eigenlijk wil ik wel een vervangende ontvanger maar ik zie nauwelijks nieuwe modellen verschijnen. Mijn voorkeur gaat uit naar een combo ontvanger met zowel een sat en kabel tuner. Liefst FBC voor de kabel. En een CI slot.

 

Ik kom dan niet verder dan VU+ en Gigablue. En misschien Dreambox als daar tenminste OpenATV op draait. Iemand nog een tip?

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben persoonlijk geen fan van GB, mede a.g.v. hun ‘lastige’ ondersteuning van OpenPLi, maar v.w.b. de prijs zit er nogal een verschil in tussen de Vu+ Duo 4K met een S2X en een kabeltuner, maar ik weet wel waar mijn keus op zou vallen ondanks de hogere prijs.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...