Ga naar inhoud


RIP Roger Whittaker


Mojo

Aanbevolen berichten


1 minuut geleden, Eduard07 zei:

Staat in het artikel "de vorige week"....🤔

Inderdaad : "De zanger overleed vorige week in het bijzijn van zijn familie" Even overheen gelezen. Ik heb dit nieuws dan ook op TV gemist

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Mojo zei:

Inderdaad : "De zanger overleed vorige week in het bijzijn van zijn familie" Even overheen gelezen. Ik heb dit nieuws dan ook op TV gemist

Denk het niet , want volgens mij werd dit overlijden pas gisteren wereldkundig gemaakt.Daar zal wel een reden voor zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, minplus zei:

 Zou ik ook doen behalve als ik zelf dood ben gegaan; dat zou ik hier op het forum meteen melden.

Schets je ons dan meteen ook even hoe het toeven is "aan gene zijde"?  🤔

Kan voor ons hier in het aardse tranendal misschien geruststellend zijn.😉

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, minplus zei:

 

Moest even zoeken wat de goeie herinnering was, maar het was deze en idd verder totaal niet mijn muziek:

 

Whittaker werd op de zeezenders ook genoegzaam gedraaid.

Ik kan me "I don't believe in if anymore"  en "New World in the Morning" nog herinneren uit het eerste jaar van RNI (1970).

Juist doordat die daarop te horen waren.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

RIP.

Ook het mooie instrumentale Mexican Whistler werd vroeger regelmatig gedraaid op de radio.

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Eduard07 zei:

Whittaker werd op de zeezenders ook genoegzaam gedraaid.

Ik kan me "I don't believe in if anymore"  en "New World in the Morning" nog herinneren uit het eerste jaar van RNI (1970).

Juist doordat die daarop te horen waren.

@Eduard07

Radio Noordzee Internationaal was het beste station dat er in die tijd was, zo vooruitstrevend, zo geweldig, leuk dat je RNI aanhaalt.

En Roger, RIP

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...