Ga naar inhoud


IPTV app op LG TV.


Mathjanssen

Aanbevolen berichten

Ik heb hier 2 LG tv`s waarop ik op beiden IPTV Smarters Pro heb geinstaleerd.

Op TV  in de woonkamer werkt dit perfect.  Gelijk beeld op volgende zender na selectie.

 

Op de TV in mijn studeer ruimte kan ik bij de provider inloggen, maar het duurt ruim 1 minuut voor de zender die ik geselecteerd heb beeld geeft. Wanneer ik naar de volgende zender zap, duurt het weer ruim 1 minuut voor er beeld is.

Heeft iemand dit ook al eens gehad?  Ik heb de app al eens gereinstaleerd maar het probleem blijft het zelfde

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De TV`s zijn niet hetzelfde.  Ook de cache niet gewist.

 

Maar vanavond Smartone IPTV geinstaleerd. Toen ik die voor mekaar had bleek dat ook met Smartone IPTV het elle lang duurt voor een zender geladen is.

 

Dus hetzelfe probleem als met IPTV smaarters Pro.

 

Zou lijkt mij iets met WEBos te maken moeten hebben of het geheugen van de tv.

 

bedankt voor je reactie

 

MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mathjanssen zei:

sat freaked,

 

nee ik gebruik bij WebOs geen M3U

 

Het zijn 2 aparte accounts.

 

MJ

JPTD,

Hoe krijg ik IPTV smarters op een USB stick. het moet immers een WebOs versie zijn niet Andriod.

 

Cache gewist maar zelfde resultaat.

 

MJ

Je kan  sipp iptv installeren (kan ook via je tvof externe via de site van de app maker)over het algemeen werkt dze app op LG tv''s goed.

 

App is een week gratis te gebruiken(heb je genoeg tijd om te testen)daarna zal je het moeten kopen(mac activeren is specifiek voor je toestel en is niet overdraagbaar)   kost 5,49 euro

smart-iptv.png

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Mathjanssen zei:

sat freaked,

 

nee ik gebruik bij WebOs geen M3U

 

Het zijn 2 aparte accounts.

 

MJ

JPTD,

Hoe krijg ik IPTV smarters op een USB stick. het moet immers een WebOs versie zijn niet Andriod.

 

Cache gewist maar zelfde resultaat.

 

MJ

Heb geen LG tv zelf maar heb al veel players getest en daarvan vond ik deze het beste werken op mn Samsung.

https://smartone-iptv.com/

als het goed is staat die in de LG app store van je tv

 

ik weet niet welk bestand je aan het uploaden bent maar meestal komt het doordat het M3U bestandje te groot is en je tv dit niet aankan.

Je kan je M3U simpel bewerken doir hem in te korten ( dus wat kanalen te verwijderen )

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het opgegeven omdat IPTV smarters te lang zoekt om beeld te krijgen en bij en kanaal verder weer hetzelfde.

 

App iptv smarters op de tv gezet en ja ook hier lang zoeken voor er beeld komt.

 

Ik heb mij LG tv vorigeweek gekocht via *****, en op hun site stond 1 HDMI poort. het blijkt dat hij 2 HDMI poorten heeft,  dus android box weer aangesloten, en ja alles loopt als een zonentje.

 

voor mij is het via de LG tv niet opgelost maar via de androidboc wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch moet ik het wel eens zijn met Bartje.  Dat het kan werken wil niet zeggen dat het ook goed werkt zoals je zelf ervaart. Vaak is een losse box een betere oplossing omdat die soms een snellere SoC heeft en meer geheugen.  Bovendien apps kunnen mekaar beïnvloeden zeker als je teveel troep installeert.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik lees ergens dit:

 

Deze app ook lang aangeraden maar is een drama met providers met grotere pakketten en VOD. Geheugenproblemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-9-2023 om 20:49, Mathjanssen zei:

Bartje, lulkoek. mijn ervaringen zijn beter.

bartje, heb hier een 2de LG tv met App, werkt zonder ook maar enig probleem.

Lulkoek ja maar wel een hoop gekloot nu. Uren zoeken en kloten om het aan de gang te krijgen. Terugkijk werkt niet, vod en series een ramp. Jou ervaringen zijn beter???? Ok suc6 dan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...