Ga naar inhoud


IPTV app op LG TV.


Mathjanssen

Aanbevolen berichten

Ja mijn ervaringen zijn absoluut beter. Deze tv heeft problemen met zijn geheugen. De aangesloten andoidbox in dit geval totaal niet. En ja een hoop gekloot maar wel door hardware die behoorlijk te kort komt.  En ik durg hier te steelen dat ik behoorlijke ervaringen hier mee heb, maar ik wil ook aangeven dat ik zeker niet alles weet. Maar met androidbox zelden een probleem gehad.

Bartje, heb jij peper gegeten?

 

MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met zoveel zelfvertrouwen begrijp ik niet dat je andere om hulp vraagt 😉 

Ik heb echter al heel wat jaren ervaring met IPTV en heb al heel veel getest. De algemene ervaring is gewoon dat een TV gewoon zelden goed werkt.

Dit vaak door geheugenproblemen met steeds groter wordende lijsten. APPS die niet voor deze tv ontworpen zijn. Geen of slechte updates.

Met androidboxen zijn er dan ook nog zeker verschillen. De kwaliteitsmerken (Formuler, Xsarius)  zijn gewoon stukken beter als de ALI express box zonder enig merk.

 

En begin aub niet met die onzin of ik peper heb gegeten.... Je komt zelf heel betweterig over. (niet enkel in deze post). Dat mag ook maar dan niet met deze domme commentaar beginnen. Mocht je nog inhoudelijk willen gaan op de technische kant dan heel graag.

 

m.v.g. Bart

aangepast door _Bartje_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen zin in modder gooien. Ik heb alleen duidelijk willen maken dat de jaren dat ik al bezig ben met IPTV ik met een androidbox, ik weinig problemen ervaar, als ook met de woonkamer LG tv, waar ik met een interne app werk en dat zonder een enkel probleem. Voor mijn studeer kamer een 32 inch LG tv gekocht en dat werkt met de interne app zoals ik al eerder heb aangegeven,  Ook geef je aan dat ik een bet weter ben, hierin ben ik vasthoudend als ik mee een of ander te weten dat is zo, maar wordt het tegendeel bewezen geef ik dat ook toe. In mijn reactie van donderdag 22:59 kun je lezen dat ik duidelijk aangeef dat ik niet alles weet.

 

En dat op de iptv app op de 32 inch tv niet goed werkt kon ik voor dat ik hem aanschafte niet weten.

dan die 32 inch LG gekocht bij **** zou maar 1 HDMI uitgang hebben maar het blijken er 2 te zijn. Hierdoor kan ik een Android box aansluiten en dat wekt perfect.

 

MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De grootte van de m3u kan ook invloed hebben.

Bewerk deze even en haal bijvoorbeeld alle overige landen eruit behalve Nederland en ook alle films.

Kijk dan hoe snel het ingeladen word.

 

Daarna kan je weer langzaam iets toevoegen totdat je de grens bereikt waarop je problemen ondervind

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • Moderator

Ik heb er een tijdje geleden een aangeschaft.

 

Ik heb hem na een uur in de hoek gegooid, wegens hopeloos onhandig omdat alles via een account moet.

 

Ik gebruik nu een nvidia shield tot tevredenheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is idem met de TLC tv's.eerst google account maken om alles te kunnen gebruiken.Was wel snel in orde omdat ik al een google account heb.Is toch gratis

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 27-9-2023 om 00:14, Codx zei:

Toch moet ik het wel eens zijn met Bartje.  Dat het kan werken wil niet zeggen dat het ook goed werkt zoals je zelf ervaart. Vaak is een losse box een betere oplossing omdat die soms een snellere SoC heeft en meer geheugen.  Bovendien apps kunnen mekaar beïnvloeden zeker als je teveel troep installeert.

Heb hier een Samsung QE55QN 95B met smarterspro  maar ook voor de slaapkamer nog een android box X96 ook met smarterspro en beiden werken perfect en lekker snel heb 2 acounts voor iptv zodat er tegelijk kan worden gekeken en deze ook nog eens op mijn telefoon geinstaleerd zodat ik f1 kan kijken als we bij familie zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...