Ga naar inhoud


Mijn TV 32PFS6402/12 stopt steeds


Koooijman

Aanbevolen berichten


Maar als je al een fabrieksreset hebt gedaan in android weet je zeker dat de TV volledig leeg is.  Dan worden zelfs de niet standaard apps gewist.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga op de server naar PHILIPS--LCD(and TPV schematics)--32PFS640212--PKG File.  

in dit bestand zit de file upgrade_loader pkg

formatteer een snelle USB stick met FAT32 (MBR, niet GPT) (zo klein mogelijke stick – max. 8 GB)
Kopieer alleen het upgrade-laderbestand "upgrade_loader.pkg" (en mogelijk alle andere bestanden uit het ZIP-archief) naar de stick in de root
Koppel de tv los van de voeding, koppel alle kabels los (inclusief CAM / CI-modules)
Sluit de USB-stick aan op een USB 2.0-poort (zwarte connector, niet blauw)
Voed de tv, maar druk niet met je hoofd op de afstandsbediening - de tv doet alles alleen
als er niets gebeurt, zet u de tv aan via de afstandsbediening
Als er nog steeds niets gebeurt of als de update niet is geïnstalleerd:
Koppel de tv los van de voeding tijdens het gebruik
Sluit de USB-stick aan
Sluit de tv aan op stroom - nu zou de update moeten worden geïnstalleerd
De update duurt maximaal 25 minuten – klaar
Verwijder de USB-stick en verwijder de pkg erop (niet dat de update per ongeluk opnieuw wordt geïnstalleerd)
Voer een fabrieksreset uit (Instellingen > Alle instellingen > Algemene instellingen om > tv opnieuw in te stellen)
Om te voorkomen dat de tv nieuwe updates installeert via de updatefunctie die in de tv is geïntegreerd, kunt u deze functie in een paar eenvoudige stappen deactiveren.

Steve

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kom ik op die server ik ben namelijk niet zo handig met dat soort dingen...

 

48 minuten geleden, Steve zei:

ga op de server naar PHILIPS--LCD(and TPV schematics)--32PFS640212--PKG File.  

in dit bestand zit de file upgrade_loader pkg

formatteer een snelle USB stick met FAT32 (MBR, niet GPT) (zo klein mogelijke stick – max. 8 GB)
Kopieer alleen het upgrade-laderbestand "upgrade_loader.pkg" (en mogelijk alle andere bestanden uit het ZIP-archief) naar de stick in de root
Koppel de tv los van de voeding, koppel alle kabels los (inclusief CAM / CI-modules)
Sluit de USB-stick aan op een USB 2.0-poort (zwarte connector, niet blauw)
Voed de tv, maar druk niet met je hoofd op de afstandsbediening - de tv doet alles alleen
als er niets gebeurt, zet u de tv aan via de afstandsbediening
Als er nog steeds niets gebeurt of als de update niet is geïnstalleerd:
Koppel de tv los van de voeding tijdens het gebruik
Sluit de USB-stick aan
Sluit de tv aan op stroom - nu zou de update moeten worden geïnstalleerd
De update duurt maximaal 25 minuten – klaar
Verwijder de USB-stick en verwijder de pkg erop (niet dat de update per ongeluk opnieuw wordt geïnstalleerd)
Voer een fabrieksreset uit (Instellingen > Alle instellingen > Algemene instellingen om > tv opnieuw in te stellen)
Om te voorkomen dat de tv nieuwe updates installeert via de updatefunctie die in de tv is geïntegreerd, kunt u deze functie in een paar eenvoudige stappen deactiveren.

Steve

Hoe kom ik daar op zo handig ben ik niet met deze dingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Koooijman zei:

Hoe kom ik op die server ik ben namelijk niet zo handig met dat soort dingen...

Het is een wel hele slechte vertaling die voor een gewoon mens niet te begrijpen is.

 

Alleen deze regel al "Voed de tv, maar druk niet met je hoofd op de afstandsbediening - de tv doet alles alleen"

 

Een betere uitleg lijkt me wel op zijn plaats alhoewel als de TV zelf geen updates ziet deze er waarschijnlijk ook niet zullen zijn en je met handmatig upgraden het risico loopt de tv te beschadigen door de verkeerdesoftware, weet heel goed wat je doet als je deze weg gaat bewandelen.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
37 minuten geleden, Koooijman zei:

Hoe kom ik op die server ik ben namelijk niet zo handig met dat soort dingen...

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...