Ga naar inhoud


Mijn TV 32PFS6402/12 stopt steeds


Koooijman

Aanbevolen berichten


Via wat stream je? Netflix, Disney plus? Andere app?

Als het via de browser van je tv is, heb ik dan geen idee, ik doe het nooit.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TV is van 2017 en heeft standaard Android 5.1. Over een update valt niets terug te vinden.

 

Het gaat om deze TV https://www.displayspecifications.com/en/model/7f021017

 

 

Ik zou eerst de stroom er eens helemaal vanaf halen voor ruim 1 minuut, dus TV uit, stekker er ook uit en dan na ruim een minuut de boel weer aanzetten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook gewoon een kwakkelende internet aansluiting zijn, dat heeft een familielid ook eens gehad met WIFI en met LAN kabel was het probleem weg.

Maar je kan ook eens kijken met je laptop of iPad tegelijkertijd die ook via WIFI verbinding heeft met de router of repeater.

 

En test bij dergelijke incidenten ook gelijk je internetspeed van de provider.

 

In m'n straat woont veel studentenspul en die gebruiken soms met 6 het WIFI signaal van een slecht geplaatste router. Daar was de oplossing een 8 poort switch en gewoon LAN kabels leggen.

 

succes

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel vreemd dat alle streamingsapps in feite crashen of die terug gaat naar het android home screen. Leg je afstandsbediening  na het starten even weg om te testen dat het niet daarvan komt toevallig. 

 

Verder zou ik  een netwerk kabel aansluiten, lost dan het probleem niet op kun je een fabrieks-reset doen.  Mogelijk moet je dan wel sommige apps opnieuw installeren via de playstore.  Android 5.1 zal het niet meer zijn, daarop draait Android 8 denk ik. 

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Koooijman zei:

Bedankt voor alle reacties helaas heeft het niks geholpen..

Er zit ook al een internetkabel in..

 

Ja en maakt die kabel nu de verbinding of de WiFi?

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Koooijman zei:

Bedankt voor alle reacties helaas heeft het niks geholpen..

Er zit ook al een internetkabel in..

 

Ik mag hopen dat je dan de Wi-FI hebt uitgezet op je toestel, anders creëer je een soort van loop.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...