Ga naar inhoud


Leverbaarheid uncommitted switches


kwetal
Ga naar oplossing Opgelost door Pjotter6,

Aanbevolen berichten

In 2020 heb ik nog vier maal een SUR 420 kunnen aanschaffen. Ik kan er nog wel twee extra gebruiken. Te veel ontvangers opgesteld :)

 

Spaun is failliet dacht ik. Dus die is niet meer leverbaar. Iets anders kan ik niet vinden. Misschien kan ik niet goed zoeken. Zijn er nog alternatieven?

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites


eerste hit in google heeft ze al in stock SUR 420F

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bellejt zei:

eerste hit in google heeft ze al in stock SUR 420F

Ik zou dolblij zijn met die eerste hit indien die ze ook daadwerkelijk kan leveren. Heel veel aanbieders hebben de SUR 420 nog in hun assortiment maar kunnen vervolgens niet leveren...

 

@Tonskidutch Ik doe ik eigenlijk nooit tweedehands. Hoewel je met het huidige soepele retourbeleid maar moet afwachten wie jouw artikel al eerder in handen gehad heeft.

 

Laat ik mijn vraag nog wat uitbreiden: Zijn er nog andere fabrikanten van uncomitted switches?

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

belletje geven naar winkel kost niks.Is wel in belgie

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de suggesties. In Nederland kom ik voorlopig niet. Dus ook niet in België. Of het is mijn leeftijd of het is het feit dat ik Italië woon maar het lukt mij niet om een leverancier te vinden die mij de switch (Spaun, Triax, Centauri) ook daadwerkelijk kan leveren. Kan iemand zo vriendelijk zijn een PM met link te sturen? Reclame mag hier niet.

 

Afgezien van dit type switch valt het me sowieso op dat het aanbod in satelliet artikelen in rap tempo aan het verschralen is. De VU duo SE is er gelukkig nog wel.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2023 om 16:59, Pjotter6 zei:

Heb je een PM gestuurd

Mijn dank is groot! Niet in Nederland, niet in België maar bij mijn directe noorderburen. Er waren er nog 3 van Spaun. Hoewel ik er maar twee nodig heb toch maar alle drie besteld. Wie weet gaat er ooit een kapot en ze worden niet meer gemaakt (door Spaun).

 

Zodra mijn setup klaar is in de nieuwe woning zal ik eens een fotootje plaatsen.

 

Op een ouder advies van @Tonskidutch heb ik er ook maar een kabelio module bijbesteld.

  • Like 1

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De oplossing lag dus in een land binnen maar ook buiten de EU. Ik ben blij dat ik de switches nog heb kunnen bemachtigen. Het duurde zo'n 10 dagen om de afstand van 100 km (hemelsbreed) te overbruggen. Het zijn splinternieuwe exemplaren uit doosjes die kennelijk al een aantal jaren in het magazijn gelegen hebben. Daarom kon ik ze kennelijk met korting kopen. Met de verzend en douanekosten komen ze toch weer op een prijs van ronde 50 euro per stuk.

 

2023_11_0350ch.JPG.fb7d047218180b408b5133cc2206de90.JPG

 

Moraal van dit verhaal. Bedenk de aanvullende verzendkosten bij een een bestelling buiten de EU. CHF39 verzendkosten en € 18,40 douane en Posta Italiana kosten. Einde verhaal. Ik heb geen zin meer om over het verschil van de feitelijk kosten van CHF26 en de in rekening gebrachte CHF 39 te gaan zeuren.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

De zogenaamde Ladenhüter dus

Zo leer je nog eens wat :) Achteraf had ik er beter langs kunnen rijden ingeval een ritje naar Nederland. Over Zürich is het nauwelijks om.  En dan had ik ook meteen de Kabelio module kunnen aanschaffen die ze niet op een adres buiten Zwitserland wilden leveren.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...