Ga naar inhoud


condensator gezocht


oldebroek

Aanbevolen berichten

Ben op zoek naar passende condensator zoals genoemd  in deze 'topic' :

https://www.haustechnikdialog.de/Forum/t/161836/Wodtke-Pelletofen-Frank-Pelletschnecke-laeuft-rueckwaerts

De paar die ik kan vinden via google leveren niet naar Noorwegen. (en dat is dus wel de bedoeling)

Graag link en monteringstips. (misschien als pm)

Bi voorbaat dank.

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je zoekt dus een condensator  0,33µf K 630V MKP 1840-M

Die zouden toch ook in Noorwegen te koop moeten zijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ceesv zei:

Je zoekt dus een condensator  0,33µf K 630V MKP 1840-M

Die zouden toch ook in Noorwegen te koop moeten zijn?

Vind geen exacte mach en om over de prijzen maar te zwijgen 30 euro voor en elco + 20euro porto ?

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

je hoeft geen exacte match te gebruiken.

0,33 uF 400 Volt gaat ook werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je waarschijnlijk al begrepen hebt heb ik totaal geen idee over condensators, wat al die types, letters en waarden betekenen.

Ben  zeer dankbaar voor alle hulp om de juiste te vinden, bang dat ik de verkeerde bestel en meer schade veroorzaak door die te gebruiken.(alles werkt nog maar de kachel 'bromt' regelmatig en de winter is al gearriveerd, dus ik wil de genoemde elco vervangen)

Dus linkjes zeer welkom graag als pm

Hier in midden Noorwegen weinig of niks geen onderdelen te koop (helemaal niet hier op het dorp), er zijn alleen maar 'dozenschuivers' er wordt niets meer gerepareerd, koop nieuw zeggen ze dan...

Alvast bedankt voor de hulp 

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verzend de chinees niet naar noorwegen dan ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het lijkt meer op een ontstoor condensator.

In dat geval gaat de condensator verwisselen geen oplossing voor het brommen zijn.

Zitten er 2 of 3 draden aan dat motortje?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het artikel zo lees is het een aanloop condensator voor de motor, ik denk om de hulpwikkeling van de motor aan te sturen zodat die de juiste kant op loopt.

Als die niet okee is kan ik me wel iets bij het brommen van de motor voorstellen maar loopt die ook wel eens de verkeerde kant op zoals in dat artikel ook genoemd wordt?

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt speciaal @Tech voor zijn verklarende pm'tjes

Is inderdaad een condensator voor de draairichting van de motor (@ceesv geen idee of er 2 of 3 draden aan zitten heb hem nog niet los gehad)

@gerrit B heb inderdaad een paar stk. WIMA besteld (zoals op de foto en op aanraden van Tech)

Heb een foto bijgevoegd van de door Wodtke gebruikte condensator

Nogmaals allemaal bedankt voor de hulp!

2023-10-29_145127.jpg

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...