Ga naar inhoud


Wie heeft er de "New Outlook" al geprobeerd ? en wat vinden jullie er van ?


Pluizebol
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Beste Ton , ik heb bij de optie MICROSOFT 365   ( office ) OUTLOOK opgestart ; dan moet je je aanmelden maar daar werkt mijn wachtwoord wat ik voor email heb ingesteld toen ik Windows mail gebruikte niet . Wel het wachtwoord van MICROSOFT wat ik heb .

Bij de online versie kon ik wel mijn email wachtwoord in voeren en daar zie ik al mijn mail ; maar bij de OUTLOOK van 365  staat helemaal geen mail .

Heb ik misschien de verkeerde 365 opgestart 

Mvg Hans 

 

P.s   Wat mij ook opvalt dat de tijd niet klopt bij ontvangst van mail 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb de nieuwe outlook geprobeerd, maar ben ook naar de oude gegaan, het probleem was alles wat er bewaard moest worden dat was bij de nieuwe weg.

dus maar gouw een systeem herstel gedaan. de oude is beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probleem kan in de tijdinstellingen van Windows zelf gelegen zijn of je hebt een VPN lopen en in heel uitzonderlijke gevallen ligt het aan je internet beveiliging. Via de exchange servers van Outlook zijn mijn berichten altijd OP TIJD 😁 in de Outlook inbox.

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
19 uren geleden, Hansw zei:

alleen de tijd die bij  ontvangen emails wordt vermeld klopt van geen meter

?

Over wat voor tijdsbestek heb je het dan?

Minuten, uren of dagen?

 

Regiosetting staat goed?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ceesv   , op mijn telefoon staat 20.15  uur 28 maart ,  in outlook 04.45  s, ochtends  29 maart .

 

Windows mail gaf altijd de juiste tijd aan en mijn Pc loopt ook op tijd .

 

Mvg Hans  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het heeft dus veel weg van een tijdzone probleem.

 

Lees dit eens door, wellicht is het voor jou de oplossing.

 

https://learn.microsoft.com/nl-nl/exchange/troubleshoot/client-connectivity/incorrect-sent-time-stamp

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

👍

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zit ik met een soortgelijk probleem.

Dacht ik los het wel snel op, maar dat viel tegen. :grin:

De oude Medion laptop van mijn zwager met Windows 10 erop , standaard mail en de outlook 2007. (die laatste kan blijkbaar niet meer gebruikt worden qua versie)

De export van contacten werkt per cvs prima en die gegevens leest mijn Outlook Microsoft 365 personal ook mooi in.

Maar die Medion wil om het verrekken niet de contacten / adressen inlezen.

Met KLS backup werkt het niet om mijn contactpersonen te backuppen => backup aborted in de log.

Thunderbird draait niet op die oude laptop, wil gewoon niet werken / dat heb ik nog nooit meegemaakt.

 

Nu kan ik wel wat heen en weer converteren maar voor de oude Medion loont het niet meer.

Dus we gaan op z'n nieuwe iPad Pro toch de Personal Microsoft 365 installeren en kan die ook de contactpersonen weer importeren.

Met 1 TB Onedrive etc etc

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...