Ga naar inhoud


Wie heeft er de "New Outlook" al geprobeerd ? en wat vinden jullie er van ?


Pluizebol
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Zou je ons willen uitleggen waarom je dat hebt gedaan?

 

Nu is het gissen naar je beweegredenen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jetje, no comprende

 

Je hebt van microsoft 356 een outlook app of je gebruikt een outlook online app via een webbrowser.

Reclame is webbrowser afhankelijk.

 

De officiële microsoft 356 als programma suite op de pC vast geinstalleerd kent -0,0- reclame!

Er is alleen een nieuwe "style" van die vast geïnstalleerde maar ook die die toont niks komma niks van reclame.

Doe jezelf een lol en leg uit welke versie je hebt of gebruikt.

Peren en citroenen vergelijken is nog steeds niet bevorderlijk voor de communicatie.

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ton.....

Ik gebruik de  nieuwe preview-versie van Outlook voor Windows de meeste mails die ik binnen krijg zijn advertenties ik

kan deze niet blokkeren of aangeven als ongewenste mail  (of heb dat nog niet kunnen vinden) dus als je advies heb hou ik me aanbevolen

Groet Jetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, Jetje zei:

de meeste mails die ik binnen krijg zijn advertenties

Spamfilter toepassen of een e-mail provider gebruiken die zelf de spam al filtert.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@pieteri778970998, is dat je IBAN? :grin:

 

Net als bij @Jetje, is / blijft het onduidelijk of er een online web versie gebruikt wordt of lokaal geïnstalleerde outlook van microsoft 365

Bovendien is hetgeen @ceesv zegt over je provider en spamfilter ook nog uit te breiden met de kwestie of je wel een echt outlook account gebruikt !

 

dus pieteri778970998@hotmail.com of pieteri778970998@outlook.com in combinatie met het Microsoft aanmeld Account voor de pC want enkel met een dergelijk account krijg je alle voordelen van de mail client... die nieuwe is geintegreerd en werkt dus ook direct in de nederlandse taal op je NL windows versie.

 

ik kan natuurlijk geen afbeelding tonen van de mijne als microsoft 365 app daar er dan teveel privé gegevens uit te halen zijn.

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

die nieuwe outlook heeft niets met office365 te maken. Sinds windows 10 had je de applicatie "mail", en die wordt opgevolgd door de nieuwe "Outlook". Rete irritant want dat heeft niets te maken met Outlook welke deel uitmaakt van het Microsoft Office pakket.

 

Net zo verwarrend als de teams voor school of werk, en de teams die je gratis bij windows krijgt. Mij echt een raadsel waarom twee compleet verschillende dingen dezelfde naam hebben gekregen, dat werkt alleen maar verwarring in de hand.

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing
3 uren geleden, wiz zei:

dat werkt alleen maar verwarring in de hand.

dat ben ik met je eens

in oudere topics was @Pluizebol echter een Office 365 gebruiker (nu genaamd Microsoft 365) inclusief de outlook  die hier telken male abuis wordt vermeld.

 

Vandaar dat de juiste omschrijving van die app belangrijk is.

 

  • Like 1

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, nu snap ik het ook,

Ik was en ben nog steeds een gelukkige MS365 en Office365 gebruiker.

Daarin zie ik in Outlook de optie "Try the new Outlook"

Dat is exact wat ik gedaan/geprobeerd heb en waarvan ik subito/presto terug gekeerd ben naar de originele Outlook365.

Die "new Outlook" is een extreem flauw afkooksel van de originele/nog standaard gangbare Outlook365.

  • Like 1

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Try the new Outlook"

Ja, dat heb ik geweten......

Ik heb meerdere mailadressen. Na installering van het nieuwe Outlook bleek dat de andere mailadressen niet meer toegankelijk waren. (niet meer zichtbaar en dus ook niet toegangkelijk).

Grote paniek.

Maar gelukkig bleek, nadat ik dit ongedaan had gemaakt (ja, die mogelijkheid is er, na wat zoekwerk) dat de beide andere mailadressen weer toegankelijk waren.

Eens geprobeerd, maar dus nooit weer......... (waarschijnlijk een poging van Microsoft om het nieuwe Outlook als standaard te gebruiken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...