Ga naar inhoud


Verbonden, geen internet


Jan Ambers
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten


  • Moderator
1 uur terug, Jan Ambers zei:

Ik klik op de passende modem en druk verbinden...

Tablet geeft aan verbonden maar geen internet

Kan je iets vollediger zijn?

 

Is je WiFi met een password beveiligd, heb je die ingegeven?

 

Of probeer je via WPS te koppelen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ik heb sinds een paar weken een soortgelijk probleem met mijn laptop.
Mijn laptop geeft soms aan dat hij verbonden is met mijn modem maar ik heb geen internet. Via datzelfde modem heeft mijn vrouw wel internet op haar laptop en ook op de tv die met internet is verbonden kan ik on demand films bekijken. Het blijkt dat ik wel verbinding heb met het modem maar dat er geen dataoverdracht is. Het uit- en aan zetten van de laptop met de "start toets" links onder verhelpt het probleem niet. Alleen als ik via de "Starttoets" kies voor "opnieuw opstarten", zorgt er voor dat ik weer verbinding heb met internet. Nou zoveel moeite is dat niet dus ik laat het voorlopig maar zo.
Misschien heb je een soortgelijk probleem als je schrijft, "wel verbonden maar geen internet".

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is identiek zelfde probleem !!!

Na de Telenetmodem van Motorola zit een draadloze modem Belkin met  4 poorten 4/1(via kabel)

Op een van de poorten van de 4/1 draadloze modem zit een draadloze poort extender....

Via de poortextender gaan de GSM en tablets

Nu heb ik de modems en poorten gereset en alles blijkt te werken.

Ik ga bij gelegenheid toestel per toestel resetten om de "foute modem" er uit te vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...