Ga naar inhoud


Hoe krijg je 2 CI modules gelijktijdig aan de praat in een VU+


MDierick
Ga naar oplossing Opgelost door MDierick,

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een VU+ Duo 4K en gebruik nu een canalDigitaal kaart ( oranje) via oscam en een TvVlaanderen kaart via de witte CI module.

Kan ik op een manier beide kaarten gebruiken in een witte CI module. Dus voor elke kaart een aparte CI module, als ik dit nu doe werkt geen van beide.

Ik maak gebruik van PLI 9.

Marc

 

VU+ Duo 4K se ; VU+ Solo se ; VU+ Duo2 ; VU+ Zero ;  Archsat Multi (4 lnb) ; Big Bisat (6 lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen kans. De VU+ kan niet differentiëren dus pakt ie wat het eerst reageert. Zolang Seca nog gaat kun je een externe USB kaartlezer gebruiken… Twee dezelfde modules die op dezelfde CAIDs reageren gaat niet werken…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een lijntje nemen en de payserver dit soort "problemen" laten oplossen.  Je bent en goedkoper uit dan 2 abo kaarten bij CDS/TVV en je hebt geen last meer van enige beperkingen. 

  • Haha 2

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan natuurlijk die twee kaarten ook in oscam gebruiken waarbij je alleen de dubbele zenders in het pakket specifiek moet toewijzen aan een reader.

Die witte CI+ is alleen een belemmering en zou ik niet mee werken. Vooralsnog werkt het met oscam voor beiden dus waarom overstappen op de CI+?

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik nu de witte CI+ omdat met oscam de Belgische voetbalzenders niet open gaan, mijn vraag was toekomstgericht.

Een oplossing is hier dus niet en zijn er eventueel andere softwares buiten PLI die dit wel kunnen of is het zuiver de VU+.

VU+ Duo 4K se ; VU+ Solo se ; VU+ Duo2 ; VU+ Zero ;  Archsat Multi (4 lnb) ; Big Bisat (6 lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

OK, dan weet ik wat mij te doen staat.

Op deze manier werkt het dus nu TvVlaanderen kaart in de CI+ en de CanalDigitaal kaart in de interne reader via oscam.

Alvast thanks voor de info.

VU+ Duo 4K se ; VU+ Solo se ; VU+ Duo2 ; VU+ Zero ;  Archsat Multi (4 lnb) ; Big Bisat (6 lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan beter in de oscam.dvbapi configuratie de lijn M: 1818:00006C 0100:00006C  zetten, dan kan je gewoon uw 2 kaartjes gebruiken zonder CI - module EN uw eleven sports 1 werkt tevens. Wel oscam heropstarten.

  • Like 1

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...