Ga naar inhoud


2 smartcard/module ontvanger


edbe

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, Tech zei:

Je kunt de HDMI ingang ook in de kanalenlijst zetten, dan kan je gewoon de ingang als een kanaal kiezen

Bovenstaande is interessant. Kun je dit wat duidelijker uitleggen. M.a.w wat moet ik er in zetten als ik bijv HDMI 4 wil gebruiken

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hdmi in is  bij de Vu max 720p. 

Je hebt op de Vu maar een hdmi ingang, geen 4 ingangen.

En een drm beveiligd programma geeft zwart beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DRM is genoeg voor te vinden om dat heel simpel te omzeilen maar wat betreft de resolutie op die HDMI IN van de Vu is die inderdaad 'beperkt' tot 720p.

 

De regels heb ik toegevoegd aan mijn userbouquet.favourites.tv (staat in /etc/enigma2/) en heb ik met de interne editor (vi) via command-line toegevoegd.

 

#SERVICE 8192:0:1:0:0:0:0:0:0:0::HDMI Input 

#DESCRIPTION HDMI Input

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij VTi is er een menupunt om hdmi in toe te voegen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...