Ga naar inhoud


Plakkaat


minplus
Ga naar oplossing Opgelost door minplus,

Aanbevolen berichten

Ik kreeg toen ik hier na jaren dagelijkse aanwezigheid zonet weer kwam een enorm plakkaat voor m'n hoofd met of ik vanalles wil toestaan van adverteerders en spionage.

Zo niet dan had ik geen enkele mogelijkheid meer om op het forum te komen.

Ik walg en kots hiervan. Nog nooit iets dergelijk idioots op andere fora meegemaakt.

Is dit het nieuwe gebeuren op dit forum?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je toch dagelijks aanwezig ben op het forum , doneer dan iets . Ben je zo van die rotzooi af.

 

https://www.sat4all.com/forums/subscriptions/

aangepast door Crazy Sat
  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is de wettelijk voorgeschreven cookie waarschuwing van google aangezien wij hun advertentie en statistieken diensten gebruiken. Als je er van walgt, is er een hele simpele oplossing: Je internet aansluiting opzeggen ;) want 75% van alle sites gebruikt een of meerdere google diensten en zullen zich in de EU aan deze wet moeten houden.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ik heb indertijd gevraagd wat gunstiger is voor dit forum, reclame toestaan of een donatie omdat ik wilde doneren. Kreeg toen als antwoord dat reclame meer hielp, dus vandaar niet gedoneerd want hoe beter voor het forum hoe liever. Dat weet jij ook, Michel.

Anders had ik al lang gedoneerd.

Moet ik nu m'n internet aansluiting opzeggen voor wat dan ook?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Michel zei:

Dat is de wettelijk voorgeschreven cookie waarschuwing van google aangezien wij hun advertentie en statistieken diensten gebruiken. Als je er van walgt, is er een hele simpele oplossing: Je internet aansluiting opzeggen ;) want 75% van alle sites gebruikt een of meerdere google diensten en zullen zich in de EU aan deze wet moeten houden.

Dat zal dan wel maar ik had al eerder alles afgewezen. Nu weer dat addertje met "gerechtvaardig belang" wat dat ook mag betekenen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
25 minuten geleden, minplus zei:

Ik heb indertijd gevraagd wat gunstiger is voor dit forum, reclame toestaan of een donatie omdat ik wilde doneren. Kreeg toen als antwoord dat reclame meer hielp, dus vandaar niet gedoneerd want hoe beter voor het forum hoe liever. Dat weet jij ook, Michel.

Anders had ik al lang gedoneerd.

Moet ik nu m'n internet aansluiting opzeggen voor wat dan ook?

 

Dat soort antwoorden mag je verwachten als je zelf dit soort 'krachttermen' gebruikt.

 

Quote

Ik walg en kots hiervan. Nog nooit iets dergelijk idioots op andere fora meegemaakt.

 

Ik schrijf jou niet voor wat je moet doen. Wij houden ons echter wel graag aan de wet want de boetes die je kunt krijgen als je het niet doet, zijn niet mals. Doe je beklag dus bij de wetgever en niet bij ons. Cookie wetgeving:  https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/mag-een-website-ongevraagd-cookies-plaatsen

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat 'plakkaat' maakt niets onmogelijk. Ik kreeg m ook en het werkte prima na maken van een keuze.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Michel zei:

Dat 'plakkaat' maakt niets onmogelijk. Ik kreeg m ook en het werkte prima na maken van een keuze.

Ik krijg em ook alleen op de smartphone. Op de laptop geen "plakkaat" te zien.

 

Maar wat echt irriteert is dat maas in het net met "gerechtvaardigd belang". Iets waar jij niets aan kan doen maar gewoon door de onkunde van de wetgever om het niet meteen goed te regelen want een Nee is een Nee en niet een misschien Nee.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Jij kreeg het dus ook, Michel.

Ik vond het extreem vervelend.

Nogmaals, nooit op welk forum dan ook ooit gehad.

En wel een keuze gemaakt, ook al vond ik het uiterst vervelend

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als het je irriteert, wat ik echt zwaar overdreven vind, installeer dan een ad-blocker op je telefoon en klaar.

 

Het is echter wel zo als iedereen dat doet en we ook nauwelijks donaties ontvangen, weet je in ieder geval zeker dat deze site vroeg of later ophoud te bestaan. Op het moment dat er geld bij moet, is voor mij namelijk de lol er wel vanaf.

 

CleanShot 2024-01-29 at 20.59.32.png

https://support.google.com/adsense/answer/13790256?hl=en#:~:text=Beginning January 16%2C 2024%2C publishers,Economic Area and the UK.

 

Succes ermee, ik heb het ook niet verzonnen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ad-blockers voor veel maar niet voor dit forum want ik gun dit fijne forum alles.

Dus reclame omdat dat meer oplevert dan een donatie, zoals je aangaf op mijn vraag indertijd.

Ik begrijp je reactie dus niet, Michel.

Heb je liever een donatie?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nee, maar jij zegt dat je jezelf irriteert aan dat 'plakkaat' en daar is maar één oplossing voor. Blokkeren. Als je dat doet, heb ik liever een gulle donatie ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Michel zei:

Nee, maar jij zegt dat je jezelf irriteert aan dat 'plakkaat' en daar is maar één oplossing voor. Blokkeren. Als je dat doet, heb ik liever een gulle donatie ;)

Michel, heb je gezien hoeveel je handmatig uit moet schakelen om van allerlei cookies (behalve cookiemonster) af te komen?

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...