Ga naar inhoud


W 10 Krijg schijven dubbel in verkenner , USB schijven staan dubbel onderaan . Kan dat weg ?


aanj
Ga naar oplossing Opgelost door ton68,

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden, aanj zei:

. Ik heb een heel kale versie 

geinstalleerd ongeveer 70% verwijderd , en hij werkt prima en snel , ziet er uit als oude Windows , voor mij is hij 100%  voor U waarschijnlijk 30% . En 

als Windows nu zelf alle rommel er eens af gooide , en klanten nu eens lieten kiezen wat ze WEL  willen , ging het ook veel minder fout . 

Dat zijn allemaal speculaties van jouzelf, daarnaast als je mijn berichten die ik hier op het forum post eens leest zul je zien dat ik niet bepaald een grote fan ben van Microsoft en waar ze mee bezig zijn. Maar dat is jou natuurlijk allemaal ontgaan.

 

Daarnaast Hirens boot cds bevatten allemaal gehackte en gekraakte software waar dus nooit voor betaald is, je gebruikt dus illegale software voor je eigen gewin. Dat raad ik dus al helemaal niet aan aangezien dat een vorm van diefstal is.

 

Heb je Vuescan wel gekocht of gebruik je daar ook een illegale versie van?

 

En nu begin ik ook nog spontaan het gevoel te krijgen dat Windows ook niet via een legale licence key bij jou draait, kan het fout hebben hoop van wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 uren geleden, Penthe zei:

Ben zat mensen tegengekomen die wat met het register van Windows gedaan hadden en daarmee ineens niet meer een 100% functionerende Windows hadden. Microsoft zelf raad het af en ook ik raad het af uit eigen ervaring en niet omdat Microsoft het zegt.

 

 

Je kunt prima wat aan de registry veranderen, zolang je eerst maar een system restore point maakt. Verder als het 1 instelling betreft gewoon even onthouden hoe het stond is ook al genoeg.  Ik heb eerlijk gezegd nog niet mee gemaakt dat een windows install kapot is gegaan door klooien in de registry, maar alles kan natuurlijk. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Codx zei:

 

Je kunt prima wat aan de registry veranderen, zolang je eerst maar een system restore point maakt. Verder als het 1 instelling betreft gewoon even onthouden hoe het stond is ook al genoeg.  Ik heb eerlijk gezegd nog niet mee gemaakt dat een windows install kapot is gegaan door klooien in de registry, maar alles kan natuurlijk. 

Er zit een verschil in mijn afraden en het register veranderen uit noodzaak. Maar heb gewoon mensen meegemaakt die iets online gelezen hadden en daarna het register in gedoken waren en er werkelijk een puinhoop van maakten. Als je weet wat je doet zal het geen problemen opleveren andersom is een heel ander verhaal daarom raad ik in het algemeen af het register te veranderen. Misschien is het zo beter uitgelegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Penthe zei:

Er zit een verschil in mijn afraden en het register veranderen uit noodzaak. Maar heb gewoon mensen meegemaakt die iets online gelezen hadden en daarna het register in gedoken waren en er werkelijk een puinhoop van maakten. Als je weet wat je doet zal het geen problemen opleveren andersom is een heel ander verhaal daarom raad ik in het algemeen af het register te veranderen. Misschien is het zo beter uitgelegd?

Penthe,

 

Uitstekend uitgelegd. Net als bijna bij alles, wanneer je er geen verstand van hebt, blijf eraf. En vraag iemand, die er wel verstand van heeft ! 

 

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...