Ga naar inhoud


Canal digitaal verhoogt abbo alweer ???


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

die nieuwe zender interesseert me net nu niet maar betaal er toch ook wel voor en die extra's via streaming dat je er nu bij krijgt, het geeft me geen waaaauw gevoel.mijn abbo loopt tot deze zomer, denk dat ik het weer ga opzeggen (was een jaar abbo).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ze al gebeld om op te zeggen

Als ik nl. alles optel dan betaal ik nu voor hun abbo 38 euro (rijk met extra kaart)

Op die extra kaart hebben ze ook nog ESPN1 uitgezet

Wil ik ESPN er geheel bij dan kost dat dacht ik 15 euro per maand extra (of dat dan ook op de 2e kaart werkt weet ik niet kan ik tenminste niet vinden)

Wil ik wat extra zenders dan nog een keer 14 euro per maand extra

totaal 66,90 per maand

Zeg ik alles op en stap ik over naar tv via het internet dan kan ik via de schotel nog steeds fta naar veel zenders kijken en via het internet betaal ik voor TV op 2 toestellen goed 22 euro incl. ESPN en wil ik wat extra zenders dan kost dat 6 euro extra.

 

Ja zegt Canal digitaal dan dat kan ook bij ons maar dan moet je TV kijken op een moderne Smart TV waar je dus de App van hun op kunt installeren (die van mij hebben wel een internet aansluiting maar krijg het niet voor elkaar dus gebruik chromecast) of voor extra kastjes betalen.

En of je op de extra aansluiting ook precies alle zenders kunt ontvangen zonder beperkingen daar kon de dame in kwestie geen antwoord op geven.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2024 om 10:11, gerrit B zei:

Wil ik ESPN er geheel bij dan kost dat dacht ik 15 euro per maand extra (of dat dan ook op de 2e kaart werkt weet ik niet kan ik tenminste niet vinden)

Die vraag kan ik voor je beantwoorden. Ook al heb je ESPN op 1 kaart dan zijn de extra kaarten niet voorzien van ESPN1 (en wat de hoofdkaart is, bepaald CD). Ook dan is ESPN1 dus uitgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...