Ga naar inhoud


Canal digitaal verhoogt abbo alweer ???


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

We willen jou de beste tv-ervaring bezorgen, thuis én op vakantie. Daarom werken wij continu aan het verbeteren van onze producten. Per 1 april 2024 verhogen we de prijs van je Op Vakantie Basis abonnement met € 1 per maand.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, digitaal kijker zei:

We willen jou de beste tv-ervaring bezorgen, thuis én op vakantie. Daarom werken wij continu aan het verbeteren van onze producten. Per 1 april 2024 verhogen we de prijs van je Op Vakantie Basis abonnement met € 1 per maand.

Volgens mij doen bijna alle providers aan jaarlijkse prijsverhogingen; ik ben geen fan van CDS, maar moet ze nageven dat -toen ik nog lid was van die club - ik jaren geen prijsverhogingen had gehad.

 

Opeens zijn die prijsverhogingen begonnen, en toen kon ik diverse zenders niet ontvangen omdat je die alleen via internet kon zien.

 

Toen ben ik daar weggegaan.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, D-box zei:

Volgens mij doen bijna alle providers aan jaarlijkse prijsverhogingen; ik ben geen fan van CDS, maar moet ze nageven dat -toen ik nog lid was van die club - ik jaren geen prijsverhogingen had gehad.

 

Opeens zijn die prijsverhogingen begonnen, en toen kon ik diverse zenders niet ontvangen omdat je die alleen via internet kon zien.

 

Toen ben ik daar weggegaan.

Ze geven ook als cadeau (zo lees ik het in de mail) dat ik nu toegang krijg tot canal+ aanbod via de app, wat ik niet echt een meerwaarde vindt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, digitaal kijker zei:

Ze geven ook als cadeau (zo lees ik het in de mail) dat ik nu toegang krijg tot canal+ aanbod via de app, wat ik niet echt een meerwaarde vindt.

Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.

 

Bij sommige members gaat dat vlekkeloos, en bij andere niet. 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, D-box zei:

Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.

 

Bij sommige members gaat dat vlekkeloos, en bij andere niet. 

Het is het film en serie aanbod van canal+ dat er vroeger niet bij zat in dat abonnement, niet echt een meerwaarde.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor info, leuk om te weten.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, D-box zei:

Bedankt voor info, leuk om te weten.

Dat is de 1€ extra dus voor nodig, denk dat dit nog duurder ga worden die pakketten per jaar.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de programmering bekijk van al die zenders wordt ik niet echt blij, of je kijkt naar B films/series of naar de zoveelste herhaling. Dan is een prijsverhoging helemaal niet fijn. Al helemaal niet als je ziet hoeveel domme troep er zit in nieuwe tv programmas.

 

Ik had al opgezegd 2 prijsverhogingen terug bij CD omdat ik het aanbod niet meer waard vond. En ik kijk eigenlijk ook vrijwel geen liniaire tv meer alles is on demand of kijken gemiste uitzendingen zonder reclame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verplichte doorgave is minimaal 30 zenders, dat is nog steeds het probleem.

 

Quote

De Eerste Kamer heeft de wetswijziging dinsdag goedgekeurd. Hoewel digitale-tv-kijkers minimaal dertig zenders moeten kunnen ontvangen, mogen providers zelf kiezen welke zenders ze doorgeven, met uitzondering van de zogeheten must carry-zenders. Dat zijn de drie zenders van de Nederlandse publieke omroep, drie netten van de Vlaamse publieke omroep en twee regionale zenders.

Bron oud tweakers.net bericht

 

zenders via het doorgeefluik C.D. dat zal niet goedkoper worden, wat is er de laatste 20 jaar goedkoper geworden?

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

De verplichte doorgave is minimaal 30 zenders, dat is nog steeds het probleem.

 

Bron oud tweakers.net bericht

 

zenders via het doorgeefluik C.D. dat zal niet goedkoper worden, wat is er de laatste 20 jaar goedkoper geworden?

Ze blijven wel zenders verwijderen zonder waardige vervanging, en dat kost steeds meer.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Penthe zei:

Als ik de programmering bekijk van al die zenders wordt ik niet echt blij, of je kijkt naar B films/series of naar de zoveelste herhaling. Dan is een prijsverhoging helemaal niet fijn. Al helemaal niet als je ziet hoeveel domme troep er zit in nieuwe tv programmas.

 

Ik had al opgezegd 2 prijsverhogingen terug bij CD omdat ik het aanbod niet meer waard vond. En ik kijk eigenlijk ook vrijwel geen liniaire tv meer alles is on demand of kijken gemiste uitzendingen zonder reclame.

Tsja. Alle providers verhogen als gezegd het abonnementsgeld jaarlijks. En de inhoud van bijvoorbeeld de rtl zenders is zo goed als verwaarloosbaar. Wat talkshows, eeuwige soaps. Murder she wrotes en stokoude bold and ugly en teleshopping.  Maar dat kan je de providers niet echt aanwrijven. NPO heeft ook zeer sobere programmering. En extreem veel herhalingen.

aangepast door Schotelspeller
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg vandaag ook een e-mail van Canal Digitaal maar daarin wordt niet gesproken over een verhoging van de abonnementsprijs. Daarin staat het volgende:
Veranderingen zenderaanbod
Vanaf nu geniet je van een nieuwe zender: Crime+Investigation. Op deze zender kijk je naar bloedstollende misdaaddocu's. Crime+Investigation vind je op kanaal 45.

Op 29 maart verdwijnt BBC Entertainment uit Nederland. Je kan gewoon blijven genieten van BBC One, BBC Two, BBC First en BBC News zoals je gewend bent.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, digitaal kijker zei:

We willen jou de beste tv-ervaring bezorgen, thuis én op vakantie. Daarom werken wij continu aan het verbeteren van onze producten. Per 1 april 2024 verhogen we de prijs van je Op Vakantie Basis abonnement met € 1 per maand.

Het gaat dus om het vakantie pakket, wat 6 maanden in de zomer actief is. Dit pakket is volgens mij niet recent verhoogd. Alle andere pakketten wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou kunnen @el renegade dat dit pakket nog niet is verhoogd, maar voor wat je krijgt wordt het duur, en denk niet dat Crime+ Investigation daar in zit waar ik persoonlijk niet naar kijk, dus ja, het wordt een duur pakket dan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een van de redenen om bij canaldigitaal weg te gaan was onder meer dat al die nieuwe programma's niet meer te zien zijn zonder Ci module of een Canaldigitaal ontvanger.

 

Verder zijn de geboden programma's de moeite van het bekijken niet meer waard, maar daar kan Canaldigitaal niets aan doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...