bellejt Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden je had een backup staan op de schijf (denk door mij gedaan) en lees je eerst eens goed in wat dat inhoud. Datum stel je gewoon zelf in en aan de hand van lokatie komt dat goed.We kunnen nog duizend keer antwoorden als je het negeert en blijft "lullen" .Die schotel uitrichten is makkelijk als je de raadgevingen volgt en op google en hier op de website staan meer dan 1 uitleg erover. 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
BrunoVP Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 18 uren geleden, bellejt zei: je had een backup staan op de schijf (denk door mij gedaan) en lees je eerst eens goed in wat dat inhoud. Datum stel je gewoon zelf in en aan de hand van lokatie komt dat goed.We kunnen nog duizend keer antwoorden als je het negeert en blijft "lullen" .Die schotel uitrichten is makkelijk als je de raadgevingen volgt en op google en hier op de website staan meer dan 1 uitleg erover. Ik wil jou absoluut niet aanvallen. Het is waar, je hebt mij persoonlijk geholpen. Nog steeds dankbaar voor. Naar die backup ga ik niet zoeken. Ik ken niks van een Linux omgeving. Datum en tijd ik sla ik nog even over. Nog niet van groot belang momenteel. Ben terug bezig met een autoscan. En ja, de rotor (schotel ) maakt de nodige bewegingen. Maar naar mijn gevoel niet zoals het hoort. Tijdens die scan zoekt de tuner 14° West. Of er iets bruikbaar op staat maakt niet uit. Maar zover draait de motor niet. Blijft in het oostelijk deel hangen. Zelfs Astra4A komt niet meer in beeld. Nochthans vorige zomer wel gevonden. Autoscan heeft wederom niks gevonden. Rest mij enkel de werkelijke toestand van de motor te kontroleren. Doet die zijn job nog goed of niet? Een andere verklaring heb ik nu niet voor ogen.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur terug, BrunoVP zei: Datum en tijd ik sla ik nog even over. Nog niet van groot belang momenteel. Die worden van de zender welke je ontvangt ingelezen, en aangezien je niets ontvangt..... Verder is in alle topics aan je uitgelegd, je zal of iemand moeten vragen de boel weer op orde te brengen, of je in te lezen in alle antwoorden op je vragen die al aan de orde zijn geweest. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen