Ga naar inhoud


Aangeboden namens een vriend van mij een Vu+ Uno 4K se S2x FBC tuner.


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Het topic zegt eigenlijk wel alles.

Wegens beëindigen van de ‘satelliethobby’, voor zover daar bij mijn vriend sprake van is geweest, bied ik zijn Vu+ UNO 4Kse (S2x FBC tuner) ter overname aan. Deze box is van December 2019. Geen doos of andere verpakking erbij. 

Ik heb er een verse OpenPLi image op gezet en ben eigenlijk, behoudens wat kleine dingen met de RC, die ik met hotkey heb ondervangen, geen verdere problemen tegen gekomen. Er zit een 500 GB harddisk in die geen fouten vertoont. De vaste prijs is voorlopig door hem bepaald op € 175.- Wordt niet opgestuurd. Te zien in Wijchen.

Het is dus een kwestie van testen wat de ontvanger doet, daarmee akkoord gaan, betalen en vervolgens meenemen. Extra foto’s worden eventueel op verzoek later nog toegevoegd voor zover dat zin heeft want hij ziet er verder gewoon goed uit. Ik kan de RC nog toevoegen. 

IMG_0637.jpeg

IMG_0638.jpeg

IMG_4537.jpeg

IMG_4538.jpeg

aangepast door John van Dreumel
Twee foto’s toegevoegd.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn advies, maak die afstandsbediening een beetje goed schoon, want die ziet er nogal afgeleefd uit en laat hem een nieuwe foto maken. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ja, interessant, jammer dat er maar 1 tuner in kan.

Hier een overzicht : https://en.wikipedia.org/wiki/Vu%2B

 

1 uur terug, Codx zei:

maak die afstandsbediening een beetje goed schoon,

Dat heb ik gekker gezien, maar idd, buiten de eigen AB heb ik er altijd een beetje moeite mee, zeker in een hotel. vaak handen wassen, en/of een plastic zakje er om.

Een AB haal ik vaak uit elkaar, de meeste onderdelen een tijdje laten weken, en weer als nieuw, nou ja . . .

aangepast door kees321
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou toch voor iedereen wel duidelijk moeten zijn dat, hoe men deze tuners ook noemt, dat het een standaard geleverde Dual / twin FBC S2x tuner is waarbij je twee main tuners hebt met ieder 3 slave tuners dus in totaal 8 tuners waarvan er 6 ‘virtueel’ zijn. Het is in ieder geval géén standaard twin tuner en zeker geen FBC T2 tuner. 
 

De AB heb ik een ander nu wel compleet goed werkend exemplaar voor gevonden. Deze ziet er, als je deze live ziet, gewoon prima uit. Overigens net als die op de foto. Op de ingezoomde foto, gemaakt met een IPhone 15 pro, zie je namelijk ieder stofje. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...