Ga naar inhoud


VuPlusDuo VTi V8.3.2 zipfile gezocht


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

  • Jan Ambers wijzigde de titel naar VuPlusDuo VTi V8.3.2 zipfile gezocht

Die zul je niet meer vinden op het Vuplus-support forum omdat de DUO niet meer ondersteund wordt.

Mocht je hem tegenkomen (google is je vriend) op een ander forum mag je in de handen klappen, maar dan nog ook de feed is niet meer actief voor 8.3.2 dus je zult ook geen plugins meer kunnen laden uit de feed.

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom maar blijven plakken op de oude VU DUO. koop gewoon de goedkoopste die ook VTI en/of  openPLI ondersteunen, en je hebt weer tijd voor andere dingen.

Ik heb al meerdere VU DUO's naar de recycling gebracht. Elco problemen, ook op de hoofdprint, en veel te weinig geheugen.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en betalen want ze zijn reeds een tijd gesloten voor gratis members

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Hobbyist, and developer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Frans B zei:

Ik heb al meerdere VU DUO's naar de recycling gebracht. Elco problemen, ook op de hoofdprint, en veel te weinig geheugen.

Is die vergelijkbaar met de Vu+ ultimo (oud, niet-4k)
Zijn de tuners hetzelfde ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het topic gaat over de VUDUO, die heeft de tuners onboard. Maar om zoveel tijd en werk in een decoder van 2012 te stoppen? Ik kocht een Mutant 1265 gebruikt, voor 30€. En die is veel beter, en ook al niet nieuw meer.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Frans B zei:

Het topic gaat over de VUDUO, die heeft de tuners onboard. Maar om zoveel tijd en werk in een decoder van 2012 te stoppen? Ik kocht een Mutant 1265 gebruikt, voor 30€. En die is veel beter, en ook al niet nieuw meer.

Maar dat was de vraag niet, dat er nieuwere ontvangstboxen zijn is breed bekend.

Hobbyist, and developer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt helemaal. Maar ik heb hier ook een aantal kennissen, waren klanten, en die hadden ook een VUDUO, en na een aantal reparaties, heen en weer rijden enzo, besloten om die toch te vervangen. Er zijn natuurlijk genoeg vervangers. Vandaar mijn advies om ze weg te doen.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is voor een kennis van @Jan Ambers, die het oude VTI 8.2.3 erop wilt hebben.

Jan zelf is al op VTI 11.x de laatste voor deze oudere DUO.

 

Verder is het bijhouden van alle images natuurlijk niet mogelijk daar elke keer ook één specifieke feed (waaruit men download) zou moeten blijven worden ondersteund. Tering veel werk en dode balast.

@Frans B, aankoop tips zijn er al jaren geleden gegeven voor de zuinige gebruikers die hem wel twee keer repareren dus toch blijkt dat die DUO gewoon een goed stukje satelliet receiver is en was. Maar na 23 jaar wordt het wel eens tijd een rapper kastje te nemen.

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er ook al de VTi-11.0.2 opgezet.

Die Duo voldoet aan onze wensen dus waarom weggooien?

D'r zit een SSD van 2Gb in, condensatortjes zijn vervangen en alles werkt prima

@Frans B: Ik zal m'n kliko eens bij U komen zetten, ik kan die altijd gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...