swa Geplaatst: 9 juni Delen Geplaatst: 9 juni (aangepast) sinds een update van tv vlaanderen heb ik geen ontvangst meer van tv vlaanderen enkel nog geluid. de dealer waar ik deze heb aangekocht vertelde mij dat het door een update komt en dat technisat met een update zou komen voor dit probleem. is er iemand daarvan op de hoogte van . het info kanaal geeft wel beeld . heb deze maar als rezerve toestel en heeft ervoor goed gewerkt. mvg swa 9 juni aangepast door swa typ fout Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni Moderator Delen Geplaatst: 10 juni Je hebt dus een probleem met de decodering? Welk ci module gebruik je? Bij Canaldigitaal blijkt het ci module met de zwarte sticker niet goed te werken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 10 juni Delen Geplaatst: 10 juni 7 uren geleden, swa zei: de dealer waar ik deze heb aangekocht vertelde mij dat het door een update komt en dat technisat met een update zou komen voor dit probleem. is er iemand daarvan op de hoogte van . En wat zegt Technisat? Ik neem aan dat je hun de vraag ook gesteld hebt. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 10 juni Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 1 uur terug, Mojo zei: En wat zegt Technisat? Ik neem aan dat je hun de vraag ook gesteld hebt. heb ik gedaan en wacht op antwoord Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 10 juni Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 6 uren geleden, swa zei: heb ik gedaan en wacht op antwoord Antwoord Een niveau in het satellietbereik van meer dan 70 dB kan leiden tot overbelasting van de tuners op de eindapparaten. Dit kan tot allerlei problemen leiden, zoals beeld- en geluidsonderbrekingen, algemene storingen en zelfs het niet ontvangen van programma's. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 10 juni Auteur Delen Geplaatst: 10 juni Klopt niets van op vrije zenders nog meer db en daar wel beeld. En neen ligt niet aan de module want gelijk welk merk daar werkt die module wel is een ci+ witte onder navragen licence 5 uren geleden, ceesv zei: Je hebt dus een probleem met de decodering? Welk ci module gebruik je? Bij Canaldigitaal blijkt het ci module met de zwarte sticker niet goed te werken. Nee in andere box geen probleem witte ci+ onder navragen licence Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 10 juni Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 5 uren geleden, ceesv zei: Je hebt dus een probleem met de decodering? Welk ci module gebruik je? Bij Canaldigitaal blijkt het ci module met de zwarte sticker niet goed te werken. Zojuist, swa zei: Deze werkt wel in andere box Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 10 juni Delen Geplaatst: 10 juni 33 minuten geleden, swa zei: Klopt niets van op vrije zenders nog meer db en daar wel beeld. Dat terug geven als feedback. Het is gewoon een smoesje om jou af te schepen. Je moet ze gewoon confronteren met het feit dat alleen de transponder gegevens zijn gewijzigd van fec2/3 naar fec3/4 niet de uitzendsterkte You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni Moderator Delen Geplaatst: 10 juni 15 uren geleden, swa zei: het info kanaal geeft wel beeld Die werkt dus wel en is ook fec 3/4. 15 uren geleden, swa zei: enkel nog geluid. Geluid is er wel, geen beeld, hetgeen mij doet vermoeden dat het toch een decodering probleem is. Maar met het witte ci module zijn geen problemen bekend, dus heb ik ook geen andere suggesties. Je zou kunnen proberen de gehele zenderlijst te wissen en opnieuw in te lezen, wie weet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mimisiku Geplaatst: 10 juni Delen Geplaatst: 10 juni Een signaal van 70 dB?? Ze durven wel bij Technisat! Meer als 10.6 dB komt er niet uit (Astra1 op 100% uitslag). Maximum is zo'n 18dB wat Technisat nooit Nederland redt Hoe ze aan 70dB komen is mij een raadsel. Ik bezit een Technistar S5 die met de CI+ modules prima werkt. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 10 juni Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 4 uren geleden, ceesv zei: Die werkt dus wel en is ook fec 3/4. Geluid is er wel, geen beeld, hetgeen mij doet vermoeden dat het toch een decodering probleem is. Maar met het witte ci module zijn geen problemen bekend, dus heb ik ook geen andere suggesties. Je zou kunnen proberen de gehele zenderlijst te wissen en opnieuw in te lezen, wie weet. dit had ik ook al geprobeerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 10 juni Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 3 uren geleden, Mimisiku zei: Een signaal van 70 dB?? Ze durven wel bij Technisat! Meer als 10.6 dB komt er niet uit (Astra1 op 100% uitslag). Maximum is zo'n 18dB wat Technisat nooit Nederland redt Hoe ze aan 70dB komen is mij een raadsel. Ik bezit een Technistar S5 die met de CI+ modules prima werkt. volgens mij gewoon een software probleem meer niet maar breng dat maar eens aan hun verstand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 11 juni Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 14 uren geleden, swa zei: volgens mij gewoon een software probleem meer niet maar breng dat maar eens aan hun verstand zo nu maar afwachten pff Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben het door u beschreven probleem doorgestuurd naar onze afdeling ontwikkeling en technologie voor verder onderzoek. Het spijt me zeer dat ik u geen directe hint heb gegeven over de onmiddellijke oplossing . Wij vragen uw begrip voor het feit dat het onderzoek enige tijd in beslag zal nemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hereberie1234 Geplaatst: 11 juni Delen Geplaatst: 11 juni goede avond swa als ik de gegevens samen met mijn dealer Hans beschouw is er maar één duidelijke conclusie , iets in de Technisat digiplus uhd s mankeert om de codering met de witte module correct uit te voeren. Het lijkt dus geen probleem van de witte module gezien deze in een ander toestel het doet . Conclusie codering door firmware maar deze stamt uit 1 januari 2013 en heeft daarvoor nog gewerkt . Zou er iets in het CAM menu kunnen gewijzigd zijn ? (instellingen ) signaal OPT knop dan status transponder min 6.0db (kwaliteit ) zo weet je dat het signaal voldoende is. bijvoorbeeld op VTM ( nummer 3) menu coderingssysteem zien of de nagra module in het hoofmenu coderingsysteem staat en dat het smart card nummer zichtbaar is onder smartcard info. de maximum kwaliteit is 10.5 db. beeldinstellingen controleren onder hoofdmenu instellingen beeld instellingen. hoofdmenu coderingensysteem instellingen conderingssysteem : ci dubbele codering auto . cam mheg autostart aan. en dan ook op accepteren indien de instellingen veranderd of gewijzigd werden. graag feedback herbererie1234 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 12 juni Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 18 uren geleden, hereberie1234 zei: goede avond swa als ik de gegevens samen met mijn dealer Hans beschouw is er maar één duidelijke conclusie , iets in de Technisat digiplus uhd s mankeert om de codering met de witte module correct uit te voeren. Het lijkt dus geen probleem van de witte module gezien deze in een ander toestel het doet . Conclusie codering door firmware maar deze stamt uit 1 januari 2013 en heeft daarvoor nog gewerkt . Zou er iets in het CAM menu kunnen gewijzigd zijn ? (instellingen ) signaal OPT knop dan status transponder min 6.0db (kwaliteit ) zo weet je dat het signaal voldoende is. bijvoorbeeld op VTM ( nummer 3) menu coderingssysteem zien of de nagra module in het hoofmenu coderingsysteem staat en dat het smart card nummer zichtbaar is onder smartcard info. de maximum kwaliteit is 10.5 db. beeldinstellingen controleren onder hoofdmenu instellingen beeld instellingen. hoofdmenu coderingensysteem instellingen conderingssysteem : ci dubbele codering auto . cam mheg autostart aan. en dan ook op accepteren indien de instellingen veranderd of gewijzigd werden. graag feedback herbererie1234 signaal is ok 9.5db module en kaart ook zichtbaar en staat op autostart Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen