gerrit B Geplaatst: donderdag om 21:21 Geplaatst: donderdag om 21:21 Doe je 's morgens de gordijnen open zie je dit op 5m afstand van je huis Er staat een boot in de gang zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Ja zeg een kapitein mag toch ook wel eens een borreltje nemen? En de gang heeft ie mooi gemist. From Now On Supertramp
cookie monster Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Op 22-5-2025 om 23:21, gerrit B zei: Er staat een boot in de gang Privededective ingehuurd ivm het betrappen van de wederhelft , spionage , .... 🤐 😆 Nieuws , eigen bron: Daarstraks , ik zat in de trein , en ongelooflijk ..... opeens een of andere ziekelijke stinklul gooide een fiets tegen de trein !! Wat een achterlijke kutdebiel , hoe ziekelijk zijt ge dan ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen