gerrit B Geplaatst: 22 mei Geplaatst: 22 mei Doe je 's morgens de gordijnen open zie je dit op 5m afstand van je huis Er staat een boot in de gang zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 23 mei Geplaatst: 23 mei Ja zeg een kapitein mag toch ook wel eens een borreltje nemen? En de gang heeft ie mooi gemist. Smoke On The Water Deep Purple
cookie monster Geplaatst: vrijdag om 21:55 Geplaatst: vrijdag om 21:55 Op 22-5-2025 om 23:21, gerrit B zei: Er staat een boot in de gang Privededective ingehuurd ivm het betrappen van de wederhelft , spionage , .... 🤐 😆 Nieuws , eigen bron: Daarstraks , ik zat in de trein , en ongelooflijk ..... opeens een of andere ziekelijke stinklul gooide een fiets tegen de trein !! Wat een achterlijke kutdebiel , hoe ziekelijk zijt ge dan ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 05:44 Geplaatst: zaterdag om 05:44 21 uren geleden, Tonskidutch zei: Ja zeg een kapitein mag toch ook wel eens een borreltje nemen? En de gang heeft ie mooi gemist. Daar moet dan maar net ruimte voor zijn... https://www.youtube.com/watch?v=K001IqAx4zI Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: maandag om 08:17 Geplaatst: maandag om 08:17 https://nos.nl/artikel/2568759-unive-scooterrijder-die-sjoemelt-met-de-naam-op-polis-is-niet-meer-verzekerd Ook de fatbikes even aanpakken, graag! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 08:22 Auteur Moderator Geplaatst: maandag om 08:22 Een fatbike heeft geen verzekeringsplicht. Dus aanpakken zoals @Eduard07 voorstelt gaat niet lukken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 10:43 Geplaatst: maandag om 10:43 Het Verzekeringswezen is op zich al een gouden eieren leggende wol producerende melkkoe. Allemaal winst bejag. Dit deden jongeren dus al sinds 1960 om Pa of Ma het contract te laten onderschrijven bij de verzekeraar. NIKS NIEUWS DUS De elektrische hulp motor bij fietsen (fatbike) wordt eventueel wel met een eigen kenteken en dus ook met een verzekeringsplicht belast, niet verkeerd natuurlijk. Dat zijn de laatste zinvolle plannen van onze overheid. Worden de Verzekeraars nog rijker dus. Smoke On The Water Deep Purple
Eduard07 Geplaatst: maandag om 20:19 Geplaatst: maandag om 20:19 (aangepast) 9 uren geleden, Tonskidutch zei: De elektrische hulp motor bij fietsen (fatbike) wordt eventueel wel met een eigen kenteken en dus ook met een verzekeringsplicht belast, niet verkeerd natuurlijk. Dat zijn de laatste zinvolle plannen van onze overheid. Worden de Verzekeraars nog rijker dus. Dat kenteken is in ieder geval een manier om die slalommende projectielen een beetje onder controle te krijgen. Als je zo'n ding kan betalen. heb ik geen medelijden met een verplichte verzekeringspremie erbij. Een beetje fatbike kost nieuw al gauw rond de €1000. (Mijn tweetakt brommertje kostte in de jaren 70 nog geen fl.400,- En jaren voor moeten sparen. Met bijbaantjes.) maandag om 20:21 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: maandag om 21:33 Geplaatst: maandag om 21:33 dan is de jeugd van vandaag de dag goedkoper uit met een fatbike van 1000 euro volgens de vergelijker van het CBS is die 400 gulden uit 1970 nu dus 2316 euro. Dus volgens het CBS geeft de jeugd minder dan de helft uit aan hun vervoermiddel dan wat jij in 1970 deed. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 04:00 Geplaatst: dinsdag om 04:00 (aangepast) guldens ik had er een Flandria van 150 hfl en daarna een Yamaha Fs1 van 350 hfl allemaal zelf verdiend met vakantiewerk en kranten bezorgen en de verzekering was destijds 195 hfl per jaar. EN wij droegen een integraalhelm die (valhelm) verplicht was ben ik nou dom of de jeugd van tegenwoordig? dus de laatste yamaha kost dinsdag om 04:04 aangepast door Tonskidutch rekenwonder Smoke On The Water Deep Purple
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 06:14 Geplaatst: gisteren om 06:14 We hadden overigens guldens in 1970 en geen Euro's, @gerrit B En dan kom ik volgens deze calculator uit op €1051,- Je moet het toch maar hebben, die €1051,-. Kennelijk hebben veel 14-jarigen uit die "subcultuur" dat al in hun achterzak zitten, dan.... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: gisteren om 06:36 Geplaatst: gisteren om 06:36 Ik had het gezien maar was te laat met aanpassen, maar met de hedendaagse prijzen dus eigenlijk niets bijzonders aan de hand. Een pilsje koste in 1970 ook maar € 0,54 en daar betaal je nu ook € 3,50 voor en die is naar verhouding dan nog een stuk duurder geworden. Daar kocht je in 1970 een heel kratje bier voor (goed 7 gulden) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 09:41 Geplaatst: gisteren om 09:41 2 uren geleden, gerrit B zei: Ik had het gezien maar was te laat met aanpassen, maar met de hedendaagse prijzen dus eigenlijk niets bijzonders aan de hand. Ik weet me nog goed te herinneren dat ik met mijn bijbaantjes niet snel die Fl.400,- bij elkaar had. En op mijn 14e had ik alleen maar een spaarpot met opgeteld een paar tientjes. Op die leeftijd Fl.1000 was zo'n vermogen dat je er alleen maar van kon dromen. Zelfs als je wekelijks trouw inlegde bij de Nutsspaarbank.🙃 Dus ja, er is wel degelijk iets bijzonders aan de hand als iemand op zijn 14e al een fatbike van €1000 bezit. Domme ouders die dit oké vinden. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 12:34 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 12:34 Mijn eerste brommert was een Zündapp, het z.g.n. goudhaantje, die kostte toendertijd iets van Hfl. 1.200,- Het geld ervoor had ik met zaterdag- en vakantiebaantjes zelf gespaard. Een jaar later werd die voor de rai in Amsterdam gestolen, tijdens de Firato. De verzekering voor die brommer was niet goedkoop, maar keerde wel uit na de diefstal. Toen maar wat verder gespaard en een Golf gekocht, die kostte toen rond de Hfl 11.000. Tegenwoordig heb ik als 2-wieler een e-bike, daarvoor rekende de leverancier € 5.500,-- Dat is net zoveel als mijn Golf toendertijd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:44 Geplaatst: gisteren om 12:44 In ieder geval zijn fatbikes niet geschikt voor jonge kinderen. Ik zie het elke dag hoe andere verkeersdeelnemers er op anticiperen, gelukkig maar. Zelfs drie op een fatbike en de bestuurder houd de smartphone vast. Smoke On The Water Deep Purple
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen