Frans B Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden A;s CD hun eigen softcam server zouden doen, met een redelijke prijs, zouden ze veel meer klanten hebben. Maar dit is of topic! System Administrator (niet van deze site)
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 17 uren geleden, Codx zei: Nee jij trekt de zaken uit context. Ncam heeft meerdere voordelen die jij niet begrijpt en waar jij naar vraagt. ik geef er eentje aan. als ik uitleg vraag dan mag je ook antwoorden en niet het meest controversiële daarin zoeken. House Of The Rising Sun BTO
Mimisiku Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden @TonskidutchJe kunt natuurlijk zelf ook gewoon even opzoeken wat de verschillen tussen ncam en iscam zijn als je daar zo nieuwsgierig naar bent? Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Codx Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 4 uren geleden, Tonskidutch zei: als ik uitleg vraag dan mag je ook antwoorden en niet het meest controversiële daarin zoeken. Wat is daar controversieel aan ? Het is een duidelijk voorbeeld dat Ncam voorop loopt tov OScam. Besef dit is dezelfde techniek die men gebruikt om Sky Duitsland werkend te krijgen (oa met kaarten) , vaak begint het met private patches en oscam afgeleide voordat uiteindelijk functionaliteit in de public oscam branch belandt. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden controversieel is dat je schreef ik begrijp het niet... ik vroeg in zijn algemeen aan jou expert opdat je het uitlegt en ALLE lezers eens goed informeert. oké? House Of The Rising Sun BTO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen