Moderator Matchless Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden Ik heb van een goede vriend 2 martin logan sequel2 speakers gekregen samen met een quad33 en quad 303 versterker. Mijn installatie tot nu toe: 7 B&W speakers,1 harman kardon subwoofer, marantz sr6012 versterker . Zone 1 en zone 2 van de marantz zijn in dezelfde ruimte. Ik kan ze beide aanzetten maar dan klopt het hele systeem niet meer. Maar heb dan wel bass. Dus ik gebruik nu of zone1 of zone 2 Nu heb ik op zone 2 van de marantz de quad 303 aangesloten en die sturen nu de logans aan. Maar nu wil ik meer bas uit de installatie hebben. Is er een mogelijkheid om een sub op zone2 aan te sluiten? Heeft het nut om de quad33 (is nu in de revisie) ertussen te zetten? Zone 1 wil ik als 7.1 blijven houden zodat ik een film met surround kan kijken. en daar zit een ts2bq subwoofer. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Moeilijk. Voor muziek zou ik sowieso de beide Quads gebruiken. Met 2 degelijke speakers. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jeevanhoof Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) Kan je op de tape uitgang van de voorversterker de subwoofer niet aansluiten? Dan regel je de bas op je subwoofer Mvg 4 uren geleden aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Moderator Matchless Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Die voorversterker ben ik nog aan het reviseren maar dat is een goed idee. Voor bas maakt linker of rechter kanaal volgens mij niet veel uit. Die martin logans zijn mooie hybride elektrostaten met een geweldig geluid, alleen hadden ze beter hun best met de bas kunnen doen .er zitten flinke bas speakers in maar ze gaan niet echt hard. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen