Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 2-6-2025 om 18:44, Tonskidutch zei:

als je enkel een maal per week prints maakt is ook de laserprinter niet geschikt.

Dat is juist geen enkel probleem voor een laser/led printer. Mijn printer heeft vaak wekenlang niks te doen en dan ineens 20 pagina's printen, ondertekenen, inscannen en weer terug uploaden naar de bron. Staat ook altijd gewoon standby (0.5 watt) 24/7/365 beschikbaar als draadloze netwerkprinter. Nog nooit een probleem.

• Moderator
Geplaatst:

Hier idem, geen enkel probleem voor een laserprinter, maar bij een inktjet is dat sporadische gebruik juist wel een probleem.

Of de koppen worden eerst gereinigd door de software, wat sloten inkt kost, of de koppen zitten na verloop van tijd dicht.

Laser printer werkt altijd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Ik begrijp de voorkeur, maar het beste print resultaat is met 6 kleuren cartridges op de inkjet plotter gekalibreerd op de te gebruiken papier soort.

Ofschoon dat niemand echt kan betalen, dan is de laserprinter het betere alternatief.

Ik heb al eens op een "glossy" papier een INTERIEUR foto van de Sagrada Fimilia (Barcelona) geplot op de inktjet en op de laserprinter.

Het verschil is heel duidelijk.

Als je het per foto die echt relevant is, alsook mooi wilt hebben, dan print ik liever bij de printservice die dat kan aanbieden en verlies enkel tijd om er heen te gaan.

aangepast door Tonskidutch

Stool Pigeon

Kid Creole and the Coconuts

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen