Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 06:39 Moderator Geplaatst: gisteren om 06:39 Ik woon naast de burgemeester, het heeft ook voordelen! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 06:50 Geplaatst: gisteren om 06:50 en komen daar ook zwervers bij de burgemeester? Bombs Faithless
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 07:06 Geplaatst: gisteren om 07:06 17 uren geleden, minplus zei: 😁 postbestellers,... Pakketbezorgers tegenwoordig, want postbezorgers verdwijnen rap uit het straatbeeld. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Psychosammie Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Op 20-6-2025 om 17:14, Zilverhippie zei: Aan 't kijken wie een te grote schotel in zijn tuin heeft staan? Ah, ik keek eerst aan de linkerkant en ik dacht dat wordt een mooie piemel. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen